Ga naar inhoud

partities ja of nee??


Aanbevolen berichten

ik heb bij vorige xp installatie 3 partities gemaakt: windows c: games g: overige o: nu heb ik (omdat ik opnieuw wilde installeren onmdat hij WEER langzaam was) mijn G en O partities net geformatteerd. nu merk ik dat hij gewoon lekekr snel (sneller dan voorheen) werkt. Ligt dit gewoon aan het feit dat ik partities heb of omdat ik op die partities iets geinstalleerd heb of wat? daarbij wil ik weten of partitioneren zin heeft en of dit de snelheid negatief kan beinvloeden? is het misschien beter gewoon 1 partitie te behouden? laat wat weten svp
Link naar reactie
het is normaal niet te merken, en wellicht nauwelijks te meten, dat je vanaf meer partities werkt. het is normaal, en verstandig, om op een partitie je windows te hebben, op een andere je applicaties en op een derde je data. dat je na formatteren van die ´bij´-partities verschil merkt, duidt erop dat je kennelijk eerst netjes de software die erop stond uit windows hebt verwijderd. dat effect was óók opgetreden als die programma´s ook op c: hadden gestaan..... dat pc´s trager worden op den duur is normaal: je installeert het nodige aan programma´s en die willen allemaal een plekje op de eerste startrij, en als je ze weghaalt blijft vaak de nodige rommel achter in het register.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...