Ga naar inhoud

melding: ongeldige partitietabel


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Mijn c-schijf is waarschijnlijk door een virus vastgelopen. En ben nu bezig om op die c-schijf windows opnieuw te installeren. Krijg bij het installeren van windos xp pro via de cd-rom op een gegeven moment het volgende scherm: schijf van 152626 MB C: partitie 1 (ntfs) 25000MB (23833 Mb vrij) E: partitie 2 (data)(ntfs) 40006 MB ( 33209 MB vrij) F: partitie 3 G: partitie 4 Schijf van 305243 MB op disk (MBR) D: partitie 1 ( HDDRIVEGO) (NTFS)..deze schijf is een externe harde schijf die ik via een usb-poort heb aangesloten Nu ga ik de c schijf formatteren en vervolgens de windowsbestanden daarop installeren. Nu wil de setup de computer opnieuw opstarten.....ik haal dan snel de cd eruit omdat ie anders het setupprogramma van windows weer opstart....dan geeft de computer bij opstart de volgende melding: ongeldige partitietabel....en blijft dan hangen Wat kan ik hier aan doen? bedankt alvast, Jan PS: heb inmiddels de externe hardeschijf afgekoppeld maar na een nieuwe installatieprocedure krijg ik dezelfde melding: ongeldige partitietabel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...