Ga naar inhoud

newsgroep LEZER


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1d27153c37="Leo S"]Ik gebruik al jaren Microplanet Gravity. Een newsreader die je helemaal naar je eigen hand kan zetten... http://sourceforge.net/projects/mpgravity/[/quote:1d27153c37] Gebruikte ik vroeger ook maar toen waren ze gestopt met het ontwikkelen. Ik vond dit altijd één van de betere Nieuwsgroepenreaders omdat je inderdaad alles naar je eigen hand kan zetten. Prettig om te zien dat deze newsreader toch nog steeds verder ontwikkeld wordt.
Link naar reactie
[quote:b6b0f74d10="noamen"][quote:b6b0f74d10="Leo S"]Ik gebruik al jaren Microplanet Gravity. Een newsreader die je helemaal naar je eigen hand kan zetten... http://sourceforge.net/projects/mpgravity/[/quote:b6b0f74d10] Gebruikte ik vroeger ook maar toen waren ze gestopt met het ontwikkelen. Ik vond dit altijd één van de betere Nieuwsgroepenreaders omdat je inderdaad alles naar je eigen hand kan zetten. Prettig om te zien dat deze newsreader toch nog steeds verder ontwikkeld wordt.[/quote:b6b0f74d10] Het heeft inderdaad een hele tijd stil gelegen, maar het is sinds kort een open source project geworden, dus er wordt weer aan gewerkt, hoewel er nog niet veel veranderd is in tien jaar tijd...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gebruik em nu een paar weken en word er nog niet heeeel warm van. Tis niet slecht, maar zeker ook niet goed. Snap niet dat hier niet echt iets voor te krijgen is wat gewoon van deze tijd is. Desnoods met binairy ding erbij in, maar ook met een volwaardige leesfunctie. Binaries killed the newsgroups... :) groetjes Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...