Ga naar inhoud

Hoe voeg ik meerder accounts toe aan Outlook?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik krijg van mijn provider bericht, dat de ondersteuning van POP3 binnenkort wordt beeindigd en veranderd naar IMAP.. (is dit ook bij alle providers zo?) Ik heb in mijn outlook 2010 3 bestaande accounts, die tot op heden allemaal in 1 postvak in, postvak uit en verzonden items opereren. Dit is voor mij erg handig. Nu heb ik van deze 3 accounts onlangs dus een IMAP account moeten maken, met als resultaat dat outlook nu 3 accounts heeft gemaakt met als gevolg 3x een postvak in, 3x een postvak out en 3x een verzonden items e.d. heeft gemaakt. Ik moet dus telkens per account klikken aan de linkerzijde om een bericht te benaderen. Dat werkt erg lastig! Bestaat er een mogelijkheid om in Outlook alle 3 IMAP accounts weer samen te voegen tot 1 verzamelbak, net als voorheen?
Link naar reactie
1.Klik op het tabblad Bestand. 2.Klik op Regels en waarschuwingen beheren. 3.Klik in het dialoogvenster Regels en waarschuwingen op Nieuwe regel. 4.Selecteer in de wizard Regels bij Beginnen met een lege regel de optie Regel toepassen op berichten die ik ontvang en klik op Volgende. 5. Kies volgende (Je krijgt een melding dat alle berichten worden verplaatst) 6. Klik op verplaats het bericht naar naam map 7. Klik op naam man en selecteer de (map) Inbox waar alle berichten moeten binnenkomen
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...