Ga naar inhoud

Hoe blokkeer ik websites op mijn router?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag weet iemand hoe je een site blokkeert op je router? Voor mijn broertje want hij is verslaaft aan een bepaalt spel en geeft er heel veel geld aan uit. En hij jat geld van mij om bonnen te kopen voor dat spel dat moet stoppen dus... Onze router is: Thomson TG789vn Dit omdat hij een eigen pc heeft en zijn wachtwoord niet wil geven dus kan ik op zijn pc geen site blokkeren.
Link naar reactie
Misschien is een indringend gesprek tussen jou, je broertje én je ouders meer op zijn plaats... Maar om op de vraag terug te komen: ja, het is mogelijk om websites te blokkeren in jullie router. Klik op Start > Netwerk (of Start > Configuratiescherm > Netwerkcentrum) en dubbelklik dan op de Thomson router. De Thomson Gateway Home oftewel de webpagina van de router, wordt dan geopend in je browser. In de linker kolom klik je op Toolbox > Oudercontrole. Oudercontrole staat standaard uitgeschakeld. Klik daarom (rechtsboven) op Configureren. Zet nu een vinkje in het vakje achter 'Filter op basis van adressen gebruiken'. Klik daarna op Toepassen. Het scherm wordt ververst. Klik opnieuw op configureren. In het invulvak onderaan typ je dan het webadres dat geblokkeerd moet worden. Klik daarna op de knop Toevoegen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...