Ga naar inhoud

Wat vinden deskundigen hiervan?


Aanbevolen berichten

moet je zien wat ze bij [url=http://www.paradigit.nl/php/viewtext.php?textid=1073]PC-Prive[/url] schrijven [quote:e5579f1c78="Paradigit"]Het Paradigit projectteam blijft in bedrijf! De initiatieven die wij reeds ontplooien voor overheden, universiteiten, minima, zakelijke klanten en in mobiliteitsprojecten en special products zullen worden voortgezet en uitgebreid.[color=red:e5579f1c78] Daarnaast studeren wij op mogelijkheden om uw medewerkers toch van scherpe aanbiedingen en uitstekende dienstverlening in het kader van collectieve aankoop van PC's en randapparatuur te blijven voorzien, zoals u van ons gewend bent.[/color:e5579f1c78][/quote:e5579f1c78]
Link naar reactie
  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:56d7e62e54="pdexie"]En leg ze uit dat er anders nieuwe wetgeving is, die de consument beschermd. Die pc moet gewoon werken en dat men zegt dat het sofewarematig is, dat is pure onzin!!!! Het zou wat anders zijn als je echt exotische software zou draaien, maar dat doe je niet. Verder nog een ding: je hebt een recovery image op je harddisk staan en dat begrijp ik in deze situatie niet zo heel erg goed. Want je hebt een andere videokaart erin laten zetten en dan lijkt het me sterk dat zo'n recovery image werkt, want een recovery image zit meestal bij een merk pc, zodat je alles weer terug kunt zetten zoals dat ding uit de fabriek kwam. Heb je wel een licentie sticker of wat dan ook van xp?? En zoals al gevraagd, om welke firma gaat het??, aangezien ik erg aan ze begin te twijfelen. En nogmaals die software agrument is echt bullshit, zie jij ooit een pc waar op staat: werkt niet met de volgende software? Kortom: terug dat ding en geld terug eisen, en als je een rechtsbijstand verzekering hebt, dan sta je helemaal sterk.[/quote:56d7e62e54] Dat van die recovery zal ik bij ze navragen. Wat houdt die nieuwe wetgeving precies in?
Link naar reactie
[quote:f06568fbbf="pdexie"]http://www.paradigit.nl/ ,daar staan genoeg systemen,maar welke heb jij dan?? Of heeft daar een verkoper van alles wat bij elkaar geknutseld? Verder zit bij al die systemen een xp licentie, dus ik snap niet dat jij het alleen met die recovery moet doen. Maar wat ik nog vreemder vind is dat op hen site, van alle soorten moederboarden worden verkocht, behalve van het merk a-open.[/quote:f06568fbbf] De mijne heet officieel: A Para Performer Cube. Hij staat wel op de website, kijk bij ´computers´ en dan ´Paradigit Performer´. Daar helemaal naar beneden scrollen.
Link naar reactie
[quote:2db12f4530="Hans.Vosman"][quote:2db12f4530="diana"]Oké, maar is het normaal dat Mozilla Firefox niet reageert? Is het normaal dat Spybot niet wil draaien? Is het normaal dat mijn mp3-speler geen connectie met de usb-poort krijgt? Al deze zaken werken wél op mijn laptop. [/quote:2db12f4530]Niet normaal. Maar je meldt niet of de USB poort wel in orde is, dat wil zeggen, er is tenminste 1 apparaat dat er wel op werkt ... Op zich is die MP3 speler het enige wat je hun sowieso hulp voor kan vragen, alleen, ja wel met een kale installatie en dus zonder andere software die de goede werking zouden kunnen verstoren. Voor de rest, weet je zeker dat de firewall instellingen open staan voor firefox?[/quote:2db12f4530] Andere apparaten werken wel goed op die USB-poort. En de MP3-speler doet het wel na een herinstallatie, maar na een aantal weken gewoon gebruik met gewone software volgens mij, ondervind ik dan dat ie opeens zegt: ´geen connection, sluit mp3-speler aan!´ terwijl hij dan wel is aangesloten en de mp3-speler zelf aangeeft: ´connected´. Software die ik erop heb staan: Adobe Benq Common Tiles ComPlus applications Cyberlink Freecom Hewlett Packard Internet Explorer Java Lavalys Lavasoft Logitech Messenger Microsoft Frontpage Microsoft Office Microsoft.Net Movie Maker Mozilla Firefox MSN Musicmatch NetMeeting Office Update 11 Online Services OutlookExpress Panda Software Portrait Displays (van de monitor) PowerQuest Real Spybot Spywareblaster Tablet (Wacom) Winamp Windows Media Player Windows NT WinMx Win Portrait Xerox Xn View Zonelabs Filemon Hyackthis Ik heb een router maar de firewall daarop staat uitgeschakeld. Daarvoor in de plaats heb ik Zonealarm. Die houdt Firefox niet tegen, lijkt me. Firefox is wel te openen, maar surfen is haast onmogelijk omdat het uren duurt voordat hij reageert.
Link naar reactie
[quote:1882fbaaaf="pdexie"]Een pc kan in eigenlijk alleen problemen krijgen als er een hardware/driver conflict is. Maar door software te installeren kan het probleem geven, maar die kans is wel erg klein. Oke had kan gebeuren dat als je bijv nero en roxio als brand programma installeert, maar dan bijten die programma's elkaar en dan ligt je pc nog niet plat. En als Paradigit zegt dat het een software probleem is, dan laat ze dat maar aantonen. Je kunt dan wel alles gaan beweren. Als die pc terug komt, dus xp geïnstalleerd met de hardware vanuit de winkel dan moet die pc gewoon 100% functioneren. Verder moet je dan gaan kijken naar iedere hardware toevoeging waar het mis gaat. Vervolgens doe je dat ook met je software. Maar als ik voor mezelf na ga wat ik in het verleden allemaal hardwarematig aan me pc heb gehangen en aan software heb geïnstalleerd, dan kan ik zeggen dat dat allemaal goed ging.[/quote:1882fbaaaf] Het begon al verkeerd: toen ik de computer voor het eerst opstartte, kreeg ik geen welkomstscherm, zoals in het boekje staat dat zou moeten gebeuren, maar een popup met abracadabra. Helpdesk gebeld, die wist niet wat de pop-up betekende. Later bleek dat Windows nog niet helemaal geïnstalleerd was, fout van de fabriek. Ik ben toen wel al zaken gaan installeren. Er ontstonden installatieproblemen en Word en de MP3-speler werkten niet goed, ben dus snel teruggegaan, waarop zij een herinstallatie hebben uitgevoerd. Echter de problemen bleven. Weer terug naar Paradigit. Een tweede herinstallatie volgde. De technische dienst zei: het is voor ons een speld in de hooiberg om uit te zoeken welke software het probleem veroorzaakt. Ik moest zelf maar goed opletten bij het installeren van zaken. Een klacht was dat bij Word (XP) regelmatig het beeld bevroor, maar gelukkig had ik Office 2003 cadeau gekregen, en bij die Word-versie gaat het beter, hoewel toch af en toe nog het beeld bevriest. Echter geen ramp, goede herstelfunctie zit op Word 2003. Ik was al met al redelijk tevreden, totdat ik Mozilla erop zette, die deed het niet goed. Idem met Spybot. Allebei drie keer eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbeteringen. Mozilla opent wel maar je kan uren wachten op een reactie na klikken, en Spybot loopt vast meteen in het begin. Ja, waar ligt het dan aan? Het lijkt me stug dat een of andere software opeens het functioneren van Mozilla of Spybot dwarszit. De opstartproblemen, eerst een paar keer, toen bijna elke keer, zgn. koude-startprobleem. Eerste keer blijft de opstart haken in een bepaald scherm, tweede keer start ie wel op, maar soms zonder bureaublad, zodat ik dus uiteindelijk drie keer moet opstarten... Bij het afsluiten is er ook vaak wat aan de hand, moet ik zaken handmatig afsluiten.
Link naar reactie
[quote:8b1e6004e4="pdexie"]Nu ben ik zelf niet zo gecharmeerd van panda, ik weet dat panda wel eens problemen kan geven. Echter dat heb ik gehoord en zelf nooit ondervonden , omdat ik gaan panda gebruik. Ik zie dat je software hebt van benq, op de website worden andere branders als keuze aangeboden, maar ik mag er dus vanuit gaan dat je een benq brander hebt? Winmx, heb ik zelf nooit meegewerkt, maar laat die er eens af.[/quote:8b1e6004e4] De Benq is een scanner. Ik heb er geen brander op staan, Pinacle moet er nog op worden gezet. Winmx is een muziekdownloadprogramma, ben ik erg aan gehecht. Maar nu kan ik toch niets doen, de computer staat weer bij Paradigit. Panda geeft Paradigit er zelf standaard bij. Maar als de problemen blijven, is het een optie die eraf te halen.
Link naar reactie
[quote:08142dfdf5="pdexie"]ComPlus applications zie ik staan, type dat eens in binnen google en zie daar hoeveel problemen je ziet!! Die zou ik er als de donder eraf mieteren, die komt als ik het zo op het web bekijk mee binnen met cyberlink.[/quote:08142dfdf5] Dat krijg je als Spybot niet werkt. Maar ik vind niet veel bij ComPlus. Een verdenking. Kun je linken geven?
Link naar reactie
[quote:14370c1006="Peter Vooges"]Info over ComPlus: http://ve.nod32.ch/worms/lablana.php Zou dus een gevolg van een besmetting kunnen zijn. Bij google staat er nog wel meer over, ook gewone toepassingen, maar controle op bovenstaande site kan geen kwaad om alles uit te sluiten.[/quote:14370c1006] ´k Zie het, bedankt. Op m´n laptop staat de map ook, de map is leeg.
Link naar reactie
En ook hier geld: Neem aub nod32. Je kunt hier een trial downloaden: www.eset.com Een Nederlandstalige trial is ook hier te vinden: http://www.nod32.nl/download/trial.htm En hier staat precies beschreven hoe je nod32 het best in kunt stellen: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=37509
Link naar reactie
[quote:4cc96583a7="diana"]Winmx is een muziekdownloadprogramma, ben ik erg aan gehecht.[/quote:4cc96583a7][quote:4cc96583a7="diana"][quote:4cc96583a7="pdexie"]ComPlus applications zie ik staan, type dat eens in binnen google en zie daar hoeveel problemen je ziet!! [/quote:4cc96583a7]Dat krijg je als Spybot niet werkt.[/quote:4cc96583a7]Nee dat krijg je ervan als je met WinMX troep binnenhaalt! :P LimeWire al 's geprobeerd? Da's niet zo spyware/(worm)virusgevoelig. http://www.limewire.com/english/content/home.shtml
Link naar reactie
[quote:85189ae075="Obi-wan-kenobi"][quote:85189ae075="diana"]Winmx is een muziekdownloadprogramma, ben ik erg aan gehecht.[/quote:85189ae075][quote:85189ae075="diana"][quote:85189ae075="pdexie"]ComPlus applications zie ik staan, type dat eens in binnen google en zie daar hoeveel problemen je ziet!! [/quote:85189ae075]Dat krijg je als Spybot niet werkt.[/quote:85189ae075]Nee dat krijg je ervan als je met WinMX troep binnenhaalt! :P LimeWire al 's geprobeerd? Da's niet zo spyware/(worm)virusgevoelig. http://www.limewire.com/english/content/home.shtml[/quote:85189ae075] Nou, de map ´complus´ was leeg, dus AdAware heeft zijn werk wel gedaan. Winmx bevalt erg goed, hoor iets mindere verhalen over Limewire, o.a. dat je hele download weg is als je de computer uitzet. (NB: cd´s kopen bevalt ook goed, hoor...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...