Ga naar inhoud

Probeer dit eens....


Aanbevolen berichten

Heel eind met Wiep eens Hier draaien 6 PC's achter een com21 modum en een router Heb overal w2k en NAVce draaien.Doorsnee gebruikers behoeven geen onderhoud behoudens updates Win en NAV, alleen zoonlief heeft een niet te corrigeren downloadgedrag via warezsites en zien dat is een PCanalfabetet regelmatig in de shit. Dankzij hitmanpro en af en toe een onlinescan NAAST NAV lukt t me om de herinstalls in de hand te houden Ga nou niet lopen kankeren dat ik NAV ce gebruik...die mocht ik via mijn baas lenen en ik ben wel zo'n Hollander die iets wat gratis is verkiest boven een betaalde versie, maar de discussies volgend zou ik in t andere geval vor NOD32 gaan. Fitrewall??? Ik ga ervan uit dat die in mn router zit want checks op Inet laten zien dat mijn poorten of steathed zijn of dichtzitten En nu ff wat andere mensen kietelen...Linux heeft idd bijna nooit troubles ivm virussen etc, MAAR helaas voor een unix variant , het slaat niet echt aan zolang dhr Gates cs het meest gebruikte OS ter wereld zal blijven verkopen ( Ik heb t geprobeerd maar ik vond t niet gebruiksvriendelijker dan Windhoos, mn niet voor mijn kids en mijn partner * een PC analfabete *zegt ze zelf ) OH JA ik check mijn mail ALTIJD EERST via webmail ( hccnet, dat adres gebruikt ik voor algemene doelen, terwijl ik een andere provider voor mijn prive dingen gebruik ) zo hou je ook een hoop spam tegen :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...