Ga naar inhoud

AEG Lavamat Protex L73478FL afvoer en de


GJV
Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

Ik heb een Aeg L73478FL deze heeft het volgende probleem bij het starten van een programma springt hij naar nog 1 minuut en begint water te pompen daarna blijft hij op 0 staan en blijft de deur vergrendeling knipperen. Uitschakelen / stroom eraf hebben allemaal geen uitwerking en de eerst volgende keer dat ik opstart blijft de deur vergrendeld en elk programma springt naar 1 minuut en na pompen op 0 met knipperende sleutel. (water ook al via de noodafvoer afgevoerd maar het resultaat blijf hetzelfde.) Als ik start en tijdinstellen tegelijk indruk krijg ik de code e43. Iemand enig idee of er een manier is om iig geval de deur te openen zodat ik in ieder geval het was goed eruit kan halen. of de machine op een of andere manier kan ressetten . ondertussen is het gelukt om mijn wasmachine te openen (via de boven kant ) om erachter te komen dat de de complete kunstof huls waar de trommel in zit kapot is
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...