Ga naar inhoud

Lege computer en dan ghost terug zetten.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik denk dat je een probleem krijgt op die manier. Al je drivers van de hardware van je oude computer zet je dan o.a. over op je nieuwe, met totaal andere hardware. Dat kan niet anders dan problemen opleveren. Wordt volgens mij gewoon lekker ouderwets windows installeren, met alle drivers update's en dan weer een ghost maken voor de toekomst
Link naar reactie
Komt nog eens bij dat je moet zorgen dat je op je nieuwe compu een partitie aanmaakt die ongeveer even groot moet zijn als de partitie waar je een image van maakte, èn - als je met XP werkt - zal een image naar een nieuwe compu niet werken omdat bij het installeren van XP een soort identiteit van de hardware van je computer gemaakt wordt. Ga je dan je image op een nieuwe computer zetten, dan merkt de oude XP dat een aantal hardware niet meer overeenkomt met de hardware bij de eerste installatie en vertikt Bill Gates' geesteskind van te werken. Dit zal dus bij jou wel het geval zijn, vrees ik.
Link naar reactie
[quote:7073b955bf="Passer"]Komt nog eens bij dat je moet zorgen dat je op je nieuwe compu een partitie aanmaakt die ongeveer even groot moet zijn als de partitie waar je een image van maakte, èn - als je met XP werkt - zal een image naar een nieuwe compu niet werken omdat bij het installeren van XP een soort identiteit van de hardware van je computer gemaakt wordt. Ga je dan je image op een nieuwe computer zetten, dan merkt de oude XP dat een aantal hardware niet meer overeenkomt met de hardware bij de eerste installatie en vertikt Bill Gates' geesteskind van te werken. Dit zal dus bij jou wel het geval zijn, vrees ik.[/quote:7073b955bf] Ok, thx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...