Ga naar inhoud

WindowsXP taakbalk heeft weer standaardkleuren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vond de nieuwe kleurtjes wel leuk van de windowsXP taakbalk en de titelbalken. Nu is zoineens dit weer ingesteld op windows standaard. Dan denk je nou ja jammer we gaan even naar [b:aacb6b3640]vormgeving [/b:aacb6b3640]en kiezen bij [b:aacb6b3640]vensters en knoppen[/b:aacb6b3640] ipv windows standaard voor de XP kleuren... maar helaas windows standaard is de enige mogelijkheid. Systeemherstel leverd niets op. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Staan de werkbalken vergrendeld, zoja deze aanpassingen kunnen worden veranderd door met de rechtermuisknop te klikken: Klik met de rechtermuisknop op een werkbalk, en klik vervolgens op de werkbalken vergrendelen om deze optie uit te schakelen. Klik nogmaals met de rechtermuisknop, en klik vervolgens op aanpassen. U kunt werkbalkknoppen toevoegen en verwijderen, en tekst- en pictogramopties wijzigen. Klik op sluiten wanneer u klaar bent met de werkbalkaanpassingen. Klik nu met de rechtermuisknop op de werkbalk, en klik vervolgens op de werkbalken vergrendelen, om de werkbalken weer te vergrendelen.
Link naar reactie
Of bedoel je dat je de oude windows styl weer terug heb. Dus de taakbal en start button in windows 9x stijl. Dan heb je te veel visuele effecten uitgeschakeld. Ga dan naar: ---> config scherm --> prestaties en onderhoud ---> visuele effecten aanpassen. Dan in het tabblad: visuele effecten de optie: visuele stijlen op venster en knoppen toepassen.
Link naar reactie
[quote:9289510f14="spiderned"]Of bedoel je dat je de oude windows styl weer terug heb. Dus de taakbal en start button in windows 9x stijl. Dan heb je te veel visuele effecten uitgeschakeld. Ga dan naar: ---> config scherm --> prestaties en onderhoud ---> visuele effecten aanpassen. Dan in het tabblad: visuele effecten de optie: visuele stijlen op venster en knoppen toepassen.[/quote:9289510f14] Dat bedoel ik inderdaad, maar ik heb alle visuele effecten nog gewoon aanstaan. Dat is juist het probleem, ik kan alleen nog maar voor windows9x stijl kiezen.
Link naar reactie
[quote:b83e12f25d="spiderned"]Of bedoel je dat je de oude windows styl weer terug heb. Dus de taakbal en start button in windows 9x stijl. Dan heb je te veel visuele effecten uitgeschakeld. Ga dan naar: ---> config scherm --> prestaties en onderhoud ---> visuele effecten aanpassen. Dan in het tabblad: visuele effecten de optie: visuele stijlen op venster en knoppen toepassen.[/quote:b83e12f25d] Dat bedoel ik inderdaad, maar ik heb alle visuele effecten nog gewoon aanstaan. Dat is juist het probleem, ik kan alleen nog maar voor windows9x stijl kiezen.
Link naar reactie
[quote:1b1d0f1c9e="spiderned"]Of bedoel je dat je de oude windows styl weer terug heb. Dus de taakbal en start button in windows 9x stijl. Dan heb je te veel visuele effecten uitgeschakeld. Ga dan naar: ---> config scherm --> prestaties en onderhoud ---> visuele effecten aanpassen. Dan in het tabblad: visuele effecten de optie: visuele stijlen op venster en knoppen toepassen.[/quote:1b1d0f1c9e] Dat bedoel ik inderdaad, maar ik heb alle visuele effecten nog gewoon aanstaan. Dat is juist het probleem, ik kan alleen nog maar voor windows9x stijl kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...