Ga naar inhoud

windows update


anoniem

Aanbevolen berichten

Regelmatig krijg ik een bericht van de automatische updates van XP en laat ik die installeren en uitvoeren. Ga ik manueel naar de XP update-stite, dan stond er daarnet één update die ik nog kon verrichten. (heb ik ook gedaan) Is mijn redenering juist: had ik dat daarjuist niet manueel gedaan, dan had ik vandaag of zo wel automatisch een bericht van die update gekregen? M.a.w.: de automatische en de manuele updates zijn toch wel hetzelfde? Juist dus?
Link naar reactie
Ik denk dat er bij de automatische update ook gekeken word naar de urgentie van die update. Handmatig updaten zal geen andere updates opleveren dan automatisch updaten. Let wel op bij updaten dat je alleen datgene update wat je echt nodig hebt, dus eerst lezen, ik heb vaak meegemaakt dat een update de prestaties van je pc drastisch verminderen. :evil: MajinBuu :evil:
Link naar reactie
Als u gebruik maakt van windows XP is het nog eenvoudiger om automatisch updates te installeren. Ga naar het configuratiescherm en activeer daar systeemeigenschappen. Hieronder vindt u een venster met de titel automatische updates. U kunt hier een keuze maken uit drie verschillende mogelijkheden om updates te installeren. Als u een niet al te snelle verbinding hebt met het internet hebt,kunt u de optie vraag mij of ik updates wil downloaden...selecteren. U wordt dan elke keer op de hoogte gebracht als er een nieuwe update is en u kunt vervolgens zelf beslissen of u de update op dat moment wilt ophalen. Als u wel een snelle internetverbinding hebt,kunt u ook kiezen voor de optie updates automatisch downloaden... U hoeft dan alleen nog maar aan te geven dat de updates geinstalleerd moeten worden. als u echter helemaal niet wilt dat uw computer automatisch gaat zoeken naar nieuwe updates kiest u voor de optie automatische updates uitschakelen...Het is dan echter wel zaak dat u zelf af en toe naar: http://windowsupdate.microsoft.com gaat om te kijken of daar nog belangrijke updates voor uw systeem worden aangeboden. :wink:
Link naar reactie
uw pc gaat ook maar af en toe eens gaan "kijken" of er updates beschikbaar zijn, het is niet omdat er vandaag een nieuwe update beschikbaar is dat die direct door je auto update zal gemeld worden. Maar hoe dan ook of je het nu manueel of automatisch doet het zijn altijd dezelfde updates. Ikzelf doe het altijd handmatig, gewoon af en toe eens gaan kijken, de poort die voor die auto update gebruikt word staat bij mij geblokt door mijn firewall, die poort is trouwens een populaire poort voor hackers, niet dat je zoveel kans hebt om gehacked te worden maar je weet nooit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...