Ga naar inhoud

onvoldoende vitueel geheugen.


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik gebruik windows xp prof edition. ik heb het battlefield 1942. maar als ik het speel dan ga ik een level laden en is ie bezig met laden maar dan zit het systeem een beetje vast en dan als ik ineens weer op het bureablad terecht kom dan krijg ik een melding iets met onvoldoende virtueel geheugen. weet iemand hier misschien meer van? alvast bedankt. Greetzzz.
Link naar reactie
Je hoort het, hij heeft het goed uitgelegd Sorry voor mijn onvolledige uitleg, maar dat komt omdat ik met mijn pc in de knoop zit... kijk maar eens bij de topic: XP in loop. Dat is over mijn pc, als je er iets over weet, help me dan alsjeblieft... Ik vind het heel vervelend.. HEEL VEEL PLEZIER MET BF1942, DA IS EGT LEUK!! (misschine kunnen we een keer online spelen als mijn pc het weer doet.. :-? ) groeten Bram :D
Link naar reactie
Men zegt altijd 1,5x je geheugen dus dat is bij jou: 384 Mb. Tip: als je meerder partities hebt, zet hem dan op de partitie waarop je windows NIET hebt staan. Als je maar 1 partitie hebt, pech. Stel minimaal en maximaal wel op dezelfde waarde, anders raakt het bestand (pagesys.nogiets) gefragmenteerd, en je kan dat bestand niet defragmenteren. Zelf heb ik ook nog ff een vraagje over viruteel geheugen. zelf ik heb ik WinXP Pro draaien met 128 Mb en me virtueel geheugen totaa 1,5 Gig, omdat BF1942 anders niet draait. Is dat erg???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...