Ga naar inhoud

Systeemherstel uitschakkelen,, verstandig??


anoniem

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens. Het is tegenwoordig een fluitje van een cent om een image te maken van je perfect werkende systeem, dus altijd doen. Systeemherstel is een extraatje, waardoor je snel een mislukte installatie terug kunt draaien. Hoewel daar software voor is die dat stukken beter kan. Maar uitschakelen hiervan zou ik niet eerder overwegen dan dat je tegen gebrek aan schijfruimte aanloop en je portemonee te licht aanvoelt.
Link naar reactie
Ja, behalve dan dat ik vrij veel meldingen tegen kom van een niet meer functionerend Systeem Herstel. Er staat dan nog wel een herstelpunt wat je kunt selecteren, maar als je dat probeert geeft WIndows te kennen dat je dat niet kunt terugzetten in verband met een fout in de gegevens. Super zou het zijn als je dan toch je de zaak weer aan de praat zou kunnen krijgen, maar helaas. Vaar dus nooit blind op dit soort programma's.
Link naar reactie
[quote:14a68291a7="Jimmy"]Systeemherstel is (ik zeg het niet snel) SUPER![/quote:14a68291a7] Ik heb al een paar keer met succes gebruik kunnen maken systeemherstel. Gisteren wa eer een progje dat niet naar behoren werkte. Ik dacht dit op te lossen met systeemherstel en wat blijkt: geen enkel systeemhertelpunt meer te vinden..... Ik heb er niet zoveel vertrouwen in als jij Jimmy.
Link naar reactie
[quote:a235bfbf2d="Jimmy"]Da's wel raar. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad (ook niet op m'n werk). Ik heb het in totaal wel honderden keren gebruikt. Waar kan dat dan aan liggen?[/quote:a235bfbf2d] [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q301224]System Restore "Restore Points" Are Missing or Deleted [/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...