Ga naar inhoud

Onvoldoende vasteschijf ruimte *help*


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een harde schijf van 50GIG, en een vriend van mij heeft mijn pc in elkaar gezet, en heeft dus mijn harde schijf ongeveer als volgt ingedeeld: C: 2 GIG D: 16 GIG E: 2 GIG F: 2 GIG G: 2 GIG H: 2 GIG I: 2 GIG J: 4,5 GIG K: 16 GIG Maar het probleem is dat mijn C: schijf, waar mijn windows op zit altijd heel snel vol raakt, kan ik misschien nu nog mijn C: schijf groter maken? Misshien wat GIGs van D: naar C: brengen? Kan iemand mij dat vertellen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Zou toch eerst even een backup maken. Je zou de eerste niet zijn de data verliest omdat je bv een power failure krijgt tijdens het gebruik van Partition Magic. En inderdaad een onhandige indeling. Ik zou dat terugbrengen naar bv 3 of 4. Mijn indeling (voor 15GB) 3GB Windows & applicaties 6GB Data 6GB Linux Jouw schijf zou ik in 3 delen (4 als je een tweede OS (bv Linux) wilt gaan gebruiken). Windows (3GB; beetje afhankelijk van de versie) Programma's Data Je moet zelf een beetje bepalen wat je met je PC doet. Installeer je veel programma's, dan maak je de programma partitie groot; als je veel data genereerd (documenten, downloaden van mp3's) maak je je data partitie groot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...