Ga naar inhoud

Initialisatieprobleem bij installatie Age of mythology


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:aa81718001="leoke"]Bij het installeren van Age of mythology zijn er initialisatieproblemen. Het spel kan niet opstarten. Een update is er bij Microsoft niet voorhanden. Kan dit soms aan de grafische kaart liegen? Ik werk op Windows XP Dank voor uw medewerking[/quote:aa81718001] Onze medewerking word wat versneld als je de specificaties van je PC even noteert, dus je CPU, videokaart, RAM, enz, enz. Bij wat voor initialisatieproblemen loopt hij vast. Dit zijn de minimale systeem eisen: [b:aa81718001]Microsoft® Windows® 98/Me/XP/2000 PC with 450 MHz equivalent or higher processor Sound card, speakers or headphones required for audio 128 MB of system RAM 16 MB video card required 1.5 GB available hard disk space 4x speed or faster CD-ROM drive Microsoft Mouse or compatible pointing device 56.6 Kbps or better modem for online play[/b:aa81718001] Krijg je deze foutmelding: [color=red:aa81718001]Initialization failed. This graphics card is not supported by Age of Mythology. Please check for a full list of supported video adapters. Age of Mythology will now close.[/color:aa81718001] Zo ja, kijk dan even [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;331147][b:aa81718001]hier[/b:aa81718001][/url], waarschijnlijk voldoet je grafische kaart niet aan de eisen, 16 Mb is minimaal maar 32 Mb is zeer gewenst.
Link naar reactie
Ik had het van de week ook. Op een pc met een ASUS Geforce 2 kaart wilde hij na het installeren niet starten. [b:5974af234e]Handig hoor dat ze dat niet even voor de installatie melden en regelen!! Treurig. [/b:5974af234e]Maar afijn, ik kreeg wel direct een link naar een site met updatedrivers. Jij ook? Of stond daar ook niets? In mijn geval moest ik gewoon de Nvidia detonators downloaden en toen werkte het wel. Verder nog niet naar gekeken. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...