Ga naar inhoud

mijn pc loopt te vaak vast en hij werkt niet naar behoren!!k


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag! Ik heb al een half jaar lats van het plotseling vastlopen van me comp. het gebeurt bijv als ik een spel wil spelen, en hij is bezig met laden, maar ook heel vaak als ik op internet zit. Ik druk dan vaak ctrl+alt+delete en dan staat er ''programma reageert niet''als ik dan druk ''taak beeindigen'' dan loopt ie helemaal vast en moet ik me aan uit knop maar 4sec ingedrukt houden(zo werkt dat bij mijn computer) en wachten tot hij uitgaat, wat als gevolg heeft dat als ik hem dan weer opstart dat hij weer zo'n hele controle moet uitvoeren. Ik heb me comp al heel vaak geformateerd gedefragmenteerd en op fouten gecontroleerd, maat het helpt allemaal NIET!!!!!! ik heb nu ook sinds 2dagen geleden dat als ik mijn comp opstart en als ie dan helmaal klaar is met opstarten, ik een foutmelding krijg deze.."Er heeft een fout plaatsgevonden tijdens het verkrijgne van toegang tot het systeemregister. Windows start opnieuw op en zal het systeem repareren"heel vervelend. ik weet me echt geen raad meer. mijn comp heb ik vorig jaar jan gekocht dus zo oud is ook weer niet>. kan iemand mij misschien helpen, en vertellen wat de mogelijke oorzaak van dit is!! Is het misschien een goede keuze om een nieuw windows te nemen bijv win xp, daar kan ik namelijk gratis aan komen. Ik heb nu windows 98. Alle reacties zijn zeer hartelijk welkom!! alvast bedankt
Link naar reactie
Met zoveel problemen is het vaak beter windows schoon te installeren, omdat de oorzaken vaak zeer divers zijn. Dus eerst formateren, dan installeren. Treden de problemen dan weer direct op dan kun je ook nog denken aan corrupte geheugenmodules. In jouw geval kun je ook nog win98 en winXP dualboot installeren. Succes, NoZtra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...