anoniem Geplaatst: 6 januari 2002 Delen Geplaatst: 6 januari 2002 hoi, ik heb windows xp pro. in het configuratiescherm staat een programmatje genaamd 'Spraak'. hiermee kun je een getypte zin door een engelse stem (Sam) laten uitspreken. het gekke is dat er staat dat je ook een andere stem kan kiezen, terwijl Sam de enigste is. weet iemand hoe je aan meer stemmen kan komen? gr warda007p.s. volgens mij zit dit programmatje ook bij home suite.------------------ Het leven is zooooooooo mooi! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2002 windows-update? of de originele cd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2002 volgens mij gewoon orginele..------------------ Het leven is zooooooooo mooi! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 kent nietmand dit programma?------------------ Het leven is zooooooooo mooi! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Beste Warda007,Ik heb even gezocht en heb deze site voor je gevonden,op de microsoft site's was inderdaad niets te vinden, laat staan een gewone verwijzing naar andere stemmen.... Maar oké hier is die dan, 4 nieuwe voice's http://www.bytecool.com/voices.htm Veel plezier d'r mee Arno :smile:[This message has been edited by arnolips (edited 07-01-2002).][This message has been edited by arnolips (edited 07-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 eehmmm, volgens mij klopt de link niet... ik krijg telken een foutmelding :mad: :mad: of doe ik nou iets fout?------------------ Het leven is zooooooooo mooi! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Hoi, ik ben even wezen kijken en soms geeft de site melding dat er teveel gebruikers op de site zijn, als je het vervolgens weer probeer lukt het wel. Hoop dat het je luktc - arno Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 hoi ja het werkt nu inderdaad... maar dit blijkt toch over een ander programmatje te gaan (doet welliswaar hetzelfde,maja...). je kunt de stemmen van dit programmatje niet gebruik voor 'spraak'.------------------ Het leven is zooooooooo mooi! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Beste Warda007,Heb ik het verkeerd begrepen dan ?....volgens mij staan in het midden bij "microsoft text to speech" toch de stemmen die je kan downloaden en dan als vervanging van "sam" kan doen ? toch..........Groetjes arno :smile: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen