Ga naar inhoud

Ja hallo! Goedenmorgen...


anoniem

Aanbevolen berichten

ben jij fam van die malloot aan die piano bij paul de leeuw. of van die marco die niet wist waar zijn rem zat bij de amsterdam ArenA
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Weer een van die mensen die hun e-mailadres niet wensen vrij te geven uit angst voor?? Hipapipa, (hoe kom je erop) help, i.p.v. mensen af te zeiken.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Gelukkig geen familie van jou... Ik heb je, meen ik, wel eens meer gevraagd je niet met mij te bemoeien. Dat was omdat je op de man speelt, en niet op de bal. Trouwens............... ook geen e-mailadres zie ik.
Ik heb je, meen ik, wel eens meer gevraagd je niet met mij te bemoeien. als ik mij niet met jou bemoei dan blijf je maar onder de maat met je antwoorden. doe gewoon hier op het forum en zijk niet alles af :smile: :smile: :smile: :sad:.
Link naar reactie
quote:
Originally posted by arnolips: probeer een beetje te voorkomen dat henk en andere(waaronder ikzelf) een beetje rare bijsmaak krijegen aan dit leuke forum

Dat ligt geheel aan de uitspraken van dergelijke personen zelf. Mensen beginnen te snel af te geven op in dit geval Windows XP, terwijl het enkel de onkunde van die persoon zelf betreft en niets meer. Wil je dus een beetje respect op dit forum krijgen en goed geholpen worden, dan moeten die mensen maar eens naar hun eigen gedrag kijken, en anders horen ze hier klaarblijkelijk niet thuis.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by *** Okidoki ***: En ik heb ook geen e-mail adres erbij staan. Wat is daarop tegen? Doe effe gewoon Henk en ga een ander van zijn werk afhouden.


Precies, wat heeft iemands emailadres te maken met het rondhangen op dit forum? Zodat je ook op iemands mailadres nog ff kan doorzeiken? Dat probeer ik dus te voorkomen, mijn emailadres staat volledig los van dit forum.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Ik ben, dunkt mij, duidelijk geweest. Gaan jullie nu maar lekker buiten spelen jongens.. Ik vraag me af of er geen leeftijdsgrenzen aan dit forum gekoppelt zijn, het lijkt soms net een kinderspeelplaats.

Misschien duidelijk voor je eigen manier van denken, maar als ik zo de reacties erop nalees, blijkbaar niet duidelijk genoeg voor de anderen. Of juist wel, en gooi je daarmee je eigen glazen in :grin: Of er leeftijdsgrenzen aan dit forum hangen, had je zelf al kunnen nalezen, dus wat een loze opmerking :grin: Met buiten spelen help ik de anderen hier niet meer Henkje, in jouw geval zouden we er weinig aan missen :grin:

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...