Ga naar inhoud

Ja hallo! Goedenmorgen...


anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by TCN: Ik vond het ook wel best grappig, maar omdat een persoon hulp nodig heeft voor iets dat hij niet kan, maakt hem daarvoor ook niet "onervaren". Er zitten weer twee typische elementen in deze boodschap: - Het komt weer van M$ - En het is M$ dat weer een blunder begaat.

Ik vind de melding eigenlijk geheel op zijn plaats, het geeft gewoon prima aan wat er aan de hand is.

Link naar reactie
Hipapipa iemand af zeiken? Ieder forum-onderdeel wordt wel door hem bekeken en waar mogelijk geeft hij oplossing. Hij is systeembeheerder en heeft verstand van zaken! Totaal aantal posts: 2143 !!!! Totaal aantal posts Henk Bakker: 167 :roll: Duhh!!!

Denk dus eerst zelf eens even na voordat je zo'n dwaze post plaatst. Ik ben het ook helemaal met TCN en Hipapipa eens. Hulp op afstand kan een handig hulpmiddel zijn maar omdat het van Microsoft komt moet het toch weer onderuit worden gehaald.

------------------ Ik zeg maar zo: zeg maar niets.....

[This message has been edited by Bullboom (edited 02-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Weer een van die mensen die hun e-mailadres niet wensen vrij te geven uit angst voor?? Hipapipa, (hoe kom je erop) help, i.p.v. mensen af te zeiken.

Mijn email adres staat er niet omdat mensen met problemen dan mailtjes gaan sturen en hun topic niet voort laten gaan op het forum, zodat andere mensen er niets meer aan hebben. Ik zou zeggen, kijk op www.hipapipa.nl en je weet hoe ik aan de naam kom! En daarnaast heb ik hier al honderden mensen kunnen helpen, omdat IK WEL kennis heb van zaken en dus ook totaal geen problemen heb met XP. Dus nogmaals ---> OF je leert ermee omgaan :grin:

Link naar reactie
Microsoft afzeiken is niet aan de orde. Ik had een uitstekend werkend systeem met ME, vervolgens gooi ik xp eroverheen en ik ben uren en uren bezig om de zaak draaiende te krijgen. Daar zit het probleem. En nog steeds zijn er een aantal zaken die i.v.m. drivers niet goed lopen. Trek daar dan eens de conclusie uit dat er iets gewoon niet klopt. En net als iedereen, wil ik uit die problemen komen. Als ik een ander kan helpen met iets wat ik weet doe ik het ook!!!
Link naar reactie
Kijk en vergelijk:

In the red corner:

Date Registered: 08-09-1999 Status: Total Posts: 168 Current Email: h.p.jbakker@freeler.nl Homepage: http:// Occupation: Location: LEIDEN Interests: Klooien met de P.C. ICQ Number:

In the blue corner:

Date Registered: 28-02-2001 Status: Total Posts: 2147 Current Email: Not available. Homepage: Occupation: Systeembeheer Location: Huizen, Netherlands Interests: ICQ Number:

Henk bakker: Klooien met de P.C. Hipapipa: Systeembeheerder

Uhm..

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Ik had een uitstekend werkend systeem met ME., vervolgens gooi ik xp eroverheen en ik ben uren en uren bezig om de zaak draaiende te krijgen. Daar zit het probleem. En nog steeds zijn er een aantal zaken die i.v.m. drivers niet goed lopen. Trek daar dan eens de conclusie uit dat er iets gewoon niet klopt. En net als iedereen, wil ik uit die problemen komen. Als ik een ander kan helpen met iets wat ik weet doe ik het ook!!!

1. Waarom bleef je dan niet gewoon op ME? 2. Upgrade is zowieso af te raden en daarnaast dien je van tevoren te kijken of hardware en software compatible is, dus niet achteraf zeuren... 3. Leer er dus goed mee omgaan, of bereid je tenminste voor, voordat je zeurt dat het zo slecht is.

Link naar reactie
Ik ben enkel duidelijk in mijn antwoorden en fundeer die dan ook. Verder doe ik niet bot en neem ik geen enkel scheldwoord in mijn mond. Ik probeer echter bovenstaand persoon te laten zien dat zijn problemen gewoon voorzien hadden kunnen worden, en dat hij niet zo kortzichtig moet zijn tov Microsoft en hun produkten, en daar is in mijn ogen niets mis mee. :grin:
Link naar reactie
beste Hipapipa, begrijp heel goed wat je bedoelt, maar ik heb gisteren ook als(voor mij doen) een beetje uitgehaald naar henk, probeer een beetje te voorkomen dat henk en andere(waaronder ikzelf) een beetje rare bijsmaak krijegen aan dit leuke forum Hoop dat henk, snel weer op orde komt met zijn systeem en weer kan :smile: :smile: :smile:

Kan ik nog helpen henk ?(b.v. drivers voor je zoeken, heb tot nu toe op de prikpagina van windowsxp.pagina.nl, als 3 mensen gelukkig gemaakt met drivers) :smile:

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...