Ga naar inhoud

Hoe groot is xp???


anoniem

Aanbevolen berichten

Hibernate schrijft de inhoud van je werkgeheugen naar een file op je harddisk die zo groot is als je totale werkgeheugen, en schakelt dan de machine uit. Hierdoor kan je je systeem sneller opstarten, want dan laadt hij dat bestand weer terug in in het werkgeheugen bij het aanzetten van je systeem en ben je weer precies waar je was toen je je pc uitzette.
Link naar reactie
Bedankt.
quote:
Originally posted by Hipapipa: Hibernate schrijft de inhoud van je werkgeheugen naar een file op je harddisk die zo groot is als je totale werkgeheugen, en schakelt dan de machine uit. Hierdoor kan je je systeem sneller opstarten, want dan laadt hij dat bestand weer terug in in het werkgeheugen bij het aanzetten van je systeem en ben je weer precies waar je was toen je je pc uitzette.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Ik heb een schijf van 2 gb en daar past xp niet op. Als ik nu programma's wil installeren op een andere schijf krijg ik steeds problemen dat de opstartschijf vol is. Wie weet raad
Ik ben, dunkt mij, duidelijk geweest. Gaan jullie nu maar lekker buiten spelen jongens.. Ik vraag me af of er geen leeftijdsgrenzen aan dit forum gekoppelt zijn, het lijkt soms net een kinderspeelplaats. bakker wat bedoelje daar mee. was jauw xp (iq) maar wat grooter :smile: :smile: :smile: :smile: :smile::.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...