Ga naar inhoud

Hoe groot is xp???


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste henk, blijkbaar gaat het niet goed met je, want je reageert niet terug op topics en postings en blijkbaar heb je nog steeds hetzelfde probleem, als je nu eens terug zou e-mailen of zou reageren op je topic, dat zou misschien wat helpen ! een ding weet ik zeker !, het telkens afkraken van xp en niets toevoegen aan topics helpt niet om je 68 gig terug te halen onder xp, dus kijk nog eens naar je vorige topics(waar ik op gereageerd heb) en reply daar dan eens op, want ik wil(en met mij velen andere(denk ik)) je best wel helpen, maar reageer dan wel terug.

Hoop wat van je te horen, arno

Link naar reactie
Ik ben dank zij jullie hulp iets verder. De 40 gb schijf is nu compleet benut. Geformatteerd naar ntfs. Werkt nu goed. Maar mijn onvrede is gebaseerd op het feit dat ik nu al uren en uren bezig ben na de upgrade van een perfect werkende machine met ME, naar XP. En nog zijn er apparaten die nog steeds niet goed werken. Pinnacle kaart Studio DV, b.v., webcam, netwerk werkt nog niet etc. Als je een upgrade uitvoert, is het toch van de gekke dat je dan zoveel werk hebt. En uiteindelijk heb ik het gevoel, dat het wel een keer goed zal komen. Maar ik blijf het echt een vreemde zaak vinden!!
Link naar reactie
Beste Henk, je hebt helemaal gelijk !, maar ja.....soms moet je even roeien met riemen die hebt, ik zelf heb ,b.v. nog geen drivers van HP voor mijn printer, kan ik lang over door gaan.........maar helpt het ? Ik wil best voor je gaan kijken of ik wat drivers voor je kan vinden en wat andere mensen voor oplossing hebben gevonden voor de hardware die jij in je systeem hebt. Maar alles werkt nu ?, wat betreft de hd's van ibm, ben even benieuwd of die bios update heeft gewerkt of was het wat anders ?

groetjes arno :smile:

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Henk Bakker: Hipapipa, sorry, je zegt allemaal dingen die ik geprobeerd heb en die niet werken. In ieder geval bedankt.

1 van bovenstaande opties MOET werken, zo niet, dan kan je systeem in de prullenbak. En aangezien dat niet nodig is, zal je het met bovenstaande tips moeten kunnen doen...

Link naar reactie
Bios flash haalde niks uit, Arno, nog welbedankt! Vriend van mij had partition manager 6. Een schijf, die van 40 gb daarmee tot leven gebracht, geluk??? Ik weet het niet, maar die is nu op ntfs geformatteerd en werkt goed. De andere schijf wordt nog steeds maar voor 1,95 gb gezien. Ik heb IBM mail gestuurd, ik kan nu in ieder geval even vooruit. Voor xp heb je partition manager 7.0 nodig. Groetjes
Link naar reactie
hipapipa bedankt voor je reactie. Als ik je ergens mee gekwetst heb, sorry, dat is geenszins de bedoeling! Punt. Nu even over fdisk. Ik had dus op de andere hdd ME gezet. Die schijf heb ik in xp dus nu geformatteerd. Maar misschien kun je me uitleggen wat ik nu met fdisk moet doen, om een en ander goed te laten lopen. Want fdisk maakt toch partitie's aan van maximaal 2 gb?? Ik weet er niet zoveel van, moet ik ook weer eerlijk toegeven. Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...