Ga naar inhoud

Directe kabelverbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Desktop met Win ME. Laptop met Win98. Directe kabelverbinding gaat goed tot en met de mededeling " Verbonden via Paralelle kabel op LPT1". Dus de verbinding is er. Vervolgens vraagt de "gast" de naam van de "host" omdat hij geen gedeelde mappen kan vinden. Typ ik de naam van de "host" (zoals die in de netwerkomgeving, tabblad identificatie staat)dan krijg ik toch de medling dat geen gedeelde mappen kunnen worden gevonden. Op beide systemen zijn alle schijven ingesteld als Delen. Wat hgaat er mis of wat zie ik over het hoofd?
Link naar reactie
Het alleen maar aangeven dat je schijven wilt delen is niet voldoende. Je zult minimaal op de host ofwel de schijf ofwel een of meer mappen moeten delen (rechtsklikken, delen enz...). Misschien dat je ook dat al hebt gedaan, maar het staat er niet, dus....

[This message has been edited by Binary (edited 07-01-2002).]

Link naar reactie
Had ik al gedaan maar ook dat werkt niet. Toch bedankt voor de reactie.

quote:
Originally posted by Binary: Het alleen maar aangeven dat je schijven wilt delen is niet voldoende. Je zult minimaal op de host ofwel de schijf ofwel een of meer mappen moeten delen (rechtsklikken, delen enz...). Misschien dat je ook dat al hebt gedaan, maar het staat er niet, dus....

[This message has been edited by Binary (edited 07-01-2002).]


Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...