Ga naar inhoud

Paint Shop Pro & Media Center Plus


Aanbevolen berichten

Door een noodzakelijke herinstallatie van Paint Shop Pro 7 en Media Center Plus 3.10 heb ik een probleem met het herkennen van de afbeeldingen in PSP door MCP. Als ik na toevoeging van een afbeelding in PSP in MCP Bewerken/Toevoegen door mappen te doorzoeken....start en de betreffende map met afbeeldingen opgeef, ziet MCP niet alleen de toegevoegde afbeelding als nieuw, maar de gehele inhoud van die map. Als resultaat heb ik dan allemaal dubbelen als miniaturen. Helaas missen de toegevoegde miniaturen in het venster Opmerkingen de eerder geplaatste bijschriften. Handmatig kan ik die bijschriften van de originele miniaturen kopiëren naar de nieuwe en daarna de originele verwijderen, maar met meer dan 20.000 afbeeldingen is me dat iets te veel van het goede. Uiteraard heb ik Bewerken/Station en directory wijzigen gebruikt om de koppeling tussen afbeeldingen en miniaturen te herstellen, maar dat is me niet gelukt. In het venster Nieuw station en nieuwe directory werden al de correcte namen aangegeven. Ook andere opties van MCP gaven geen resultaat. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar wat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...