Ga naar inhoud

Bestandsextensie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem; Op mijn harde schijf (D-partitie) heb ik een map met 160 foto's, welke ik vorig jaar in Schotland heb gemaakt. Sinds een week krijg ik van de 160 foto's er 17 niet meer geopend. Bij alle 16 krijg ik de melding: onbekende of ongeldige JPEG markering". Zijn deze bestanden nog te redden, en zoja hoe moet ik dat aanpakken ? P.S. Ik werk met Windows XP-Pro en Adobe Photoshop CS. Ik al schijfcontrole gedaan, en het programma PC Inspector smart recovery gedraaid, maar alles zonder succes. Ik hoop dat u een oplossing weet. Bij voorbaat dank voor een mogelijk antwoord. m.v.g. Ton van Daatselaar
Link naar reactie
Probeer eens de camera aan te sluiten op uw pc om te zien of uw camera ze wel kan zien. Wel vreemd als u eerst de foto's nog wel kon zien en nu ineens niet meer :o Misschien proberen met gratis recovery software de beelden weer terug te toveren. Kunt u overigens zien of misschien de bestandsextensie is veranderd..ofwel het bestandsformaat? Ik gooi maar een balletje op hoor :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...