Ga naar inhoud

Post je desktop!


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn mac: http://members.lycos.nl/bannereffects/images/sybs_desktop.png en de dock ervan: [img:82ffb8609e]http://members.lycos.nl/bannereffects/images/sybs_dock.png[/img:82ffb8609e] van links naar rechts: > Finder, explorer of verkenner (altijd actief net zoals explorer van windows) > Safari, een internet browser > Internet Explorer, een internet browser > Microsoft Word v.X, van het office pakket microsoft office X (waaronder word, powerpoint, excel, entourage (outlook) en msn 3) > Mail, standaard mail proggie > MSN Messenger for mac 4, messenger programma > iChat, een soort AIM messenger > Adobe Photoshop CS, versie 8 van dit mooie beeldbewerkings programma > Dreamweaver MX, WYSIWYG-editor > Plaknotities, post-it gele memo's op je desktop plaatsen. > Cyberduck, FTP-programma > Teksteditor, een soort uitgebreid Kladblok > MacMAME, speel arcade games zoals space invaders, pacman, enz. > Acquisition, een p2p-proggie, net zoals kazaa. > iTunes, muziek proggie. > QuickTime Player, video en muziek afspelen > Windows Media Player, nodig voor *.wmv bestanden.
Link naar reactie
  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal m'n enorm spetterende bureaublad-achtergrond ook ff laten zien; zoals je ziet is het enorm kaal, lekker zakelijk, lekker rustig. Alleen WinAmp, en paar andere gevallen. Ojah, dit is XP, maar dan met alle features uit; lekker soepeltjes :D [img:0dcaadbc00]http://htb.ath.cx/forum/bureaublad.png[/img:0dcaadbc00]
Link naar reactie
[quote:6bff7e0b85="DBP"][quote:6bff7e0b85="XBL"]Men zegt wel eens dat mijn desktop net als mijn levensstijl is... Tja, dat zeggen zij 8).[/quote:6bff7e0b85] Als jij een gigantisch druk, gestresst en ongeordend leven hebt, hebben ze gelijk. :wink:[/quote:6bff7e0b85]Hm... ben je pshycholoog? Wat jij zegt is precies mijn 'leven' (echt waar, hoewel gestresst, dat weet ik niet zeker). Jochem
Link naar reactie
[quote:8a69a84ca1="XBL"][quote:8a69a84ca1="DBP"][quote:8a69a84ca1="XBL"]Men zegt wel eens dat mijn desktop net als mijn levensstijl is... Tja, dat zeggen zij 8).[/quote:8a69a84ca1] Als jij een gigantisch druk, gestresst en ongeordend leven hebt, hebben ze gelijk. :wink:[/quote:8a69a84ca1]Hm... ben je pshycholoog? Wat jij zegt is precies mijn 'leven' (echt waar, hoewel gestresst, dat weet ik niet zeker). Jochem[/quote:8a69a84ca1] Hobby-psycholoog. :wink: En daar hoef je niet eens psycholoog voor te zijn. Iedereen die jouw bureaublad bekijkt, zal daar hetzelfde over denken. Ik heb nog nooit zo´n rommelig en ongeordend bureaublad gezien als bij jou. Ik zou gek worden als ik daar de hele tijd tegenaan moet kijken. DBP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...