Ga naar inhoud

problemen met Dell Latitude D410


Aanbevolen berichten

hoi ik heb wat problemen met mijn dell latitude d410 ik heb m een tijdje terug gekocht bij een tweedehands zaakje en de eerste 3 weken liep ie helemaal goed alleen ik was met mn stomme hoofd vergeten een virus scanner dr op te zetten en vanaf toen ging het helemaal mis. ik ben terug gegaan naar het tweedehands zaakje en hun hebben m compleet leeggehaald en windows xp er op nieuw opgezet. ik moest zelf alleen de drivers erop zetten. nou dat had ik gedaan, en toen ik alle drivers erop had gezet en de laptop opnieuw opstartte , had ik na het dell opstart scherm en het windows opstart scherm dat het beeld op zwart ging. heb dat uiteindelijk kunnen herstellen door de laptop in veilge modus op te starten en en de laptop terug te zetten na een vorig herstelpunt ik weet bijna 100% zkr dat ik er teveel drivers en/of verkeerde op heb gezet. want mijn laptop wilt niet meer uitschakelen/opnieuw opstarten via het start menu. ik moet echt op de uit/aan knop drukken en dat is zooo slecht voor je laptop. verder geeft ie na een uur al aan dat er onvoldoende virtueel geheugen is terwijl er soms niet eens progamma's bezig zijn. verder herkent hij mn batterij niet meer en word ie gloeiend heet. en kan max 3 x achter elkaar een serie kijken van 40 min voordat ik de hele laptop weer opnieuw kan op starten. wie kan mij vertellen hoe ik dit kan fixxen
Link naar reactie
Het makkelijkste is misschien Windows er even weer opnieuw opzetten en dan, voordat je drivers gaat installeren, nagaan of de hoofdzaken goed werken. Zoniet, garantie claimen. Zowel, dan ga je opnieuw drivers plaatsen en nu heel voorzichtig. Je kunt natuurlijk ook in 'Safe Mode' alle componenten waarvoor je drivers hebt geplaatst uitzetten en dan nog eens proberen Windows normaal te starten, werkt dat wel dan een voor een weer aanzeten en kijken wat er gebeurt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...