Ga naar inhoud

mening gevraagd over 4 weinig gebruikte laptops


Aanbevolen berichten

Type: Siemens Fujitsu foto siemens laptop 2 x Dual Core processor 2.1 Ghz x 2 150 GB Harde schijf 2 GB Ram geheugen DVD & CD Writer 4 x USB Wifi onboard Windows 7 15 inch scherm Zeer snelle laptop, de snelste die ik beschikbaar heb. In uitermate nette staat. Amper aangeraakt deze laptops. Prijs voor deze laptops 300¤ -------------------------------------------------------------------------- IBM Thinkpad T40 Professional Business Machine Van dit model heb ik nog enkele stuks in stock. Deze bevinden zich nog in de doos van de leverancier en worden uiteraard verkocht met de originele baterijlader. Ik heb de laptops voorzien van een nieuwe Windows XP Professional installatie & Anti-Virus 2011. Verder zijn de laptops in sublieme staat, krasvrij en meteen gebruiksklaar gemaakt. Dit zijn ideale toestellen voor mensen die een snelle laptop willen, die niet veel plaats en gewicht mag hebben, voor alledaagse computertoepassingen zoals mails, internet, officetoepassingen, etc... Meer specificaties van dit toestel: - Intel Pentium 1.5Ghz Processor Mobile - 800 MB Geheugen - 40 GB Harde Schijf - 14 Inch Beeld - CD/DVD - 2 x USB - Kaartlezer - UTP/Bluetooth/Wifi -... Prijs 199¤ -------------------------------------------------------------------------- Gateway Notebook MX 3215 Dit is een tweedehands toestel in uitstekende staat. Het heeft lichte sporen van gebruik. Op dit toestel heb ik een nieuwe Windows XP Professional installatie gezet met Anti-Virus 2011. Ook dit toestel word verkocht met de baterijlader erbij. deze laptop is geschikt voor alle soorten toepassingen van alledaags. Deze is iets zwaarder en breder dan de IBM Thinkpad omdat deze een Widescreen/Breedbeeld scherm heeft. Meer specificaties van dit toestel: - Intel Pentium 4 CPU 1.4Ghz - 512 MB Geheugen - 60 GB Harde Schijf - 14 Inch Widrscreen beeld - DVD/CD Writer - 2 x USB - Kaartlezer - UTP/Bluetooth/Wifi -... Prijs 229¤ -------------------------------------------------------------------------- IBM Lenovo 3000 N + Webcam Dit is een ook tweedehands toestel in zeer uitstekende staat. Het heeft lichte sporen van gebruik. Op dit toestel heb ik een nieuwe Windows 7 Editie installatie gezet met Anti-Virus 2011 en OpenOffice. Ook dit toestel word verkocht met de baterijlader erbij. Deze laptop is zeer snel en is voor een iets zwaardere gebruiker, deze is ook groter dan de andere 2, aangezien hij een 15.6 inch breedbeeld scherm heeft. Deze laptop word verkocht met een zeer compacte webcam erbij. Meer specificaties van dit toestel: - Intel Pentium Duo Inside 2 x 1.72 Ghz CPU - 1.5 GB Geheugen - 80 GB Harde Schijf - 15 Inch Widrscreen beeld - DVD Writer / CD Writer - 4 x USB - SD kaartlezer - Kaartlezer - UTP/Bluetooth/Wifi -... Prijs 249¤ -------------------------------------------------------------------------- Hoe presteren deze laptops tov de nieuwe laptops? Wat vinden jullie van de prijzen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...