Ga naar inhoud

USB-apparaten worden geweigerd


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Als ik een USB-stick of de kabel van mijn fotocamera met usb-stekker of een mijn Externel 4 port hub usb 2.0 aansluit op mijn computer krijg ik de melding: USB-apparaat wordt erkend. Ook Apacer kaartlezer werkt ook niet meer. In ApparaatBeheer staat dat alles goed werkt. De apparaten die d.m.v. usb moeten worden aangesloten zoals printer,scanner, muis en toetsenbord en webcam werken wel goed. Mijn systeem is windows xp Ik hoop,dat U mij kunt helpen?
Link naar reactie
weigerachtige toestanden op usb houden meestal op na: - koppel alle usb-aparaten af - configuratiescherm - systeem - hardware - apparaatbeheer - als kruisje voor 1 usb-vermelding, dan openklikken zodat je een reeks usb-dingen ziet. - selecteer de bovenste ervan, klik rechts en kies voor ´verwijderen´ cq ´installatie ongedaan maken´ - werk zo alle usbvermeldingen af - herstart de pc, waarna alle usb-dingen opnieuw in windows worden geïnstalleerd. - daarna zouden alle apparaten (een voor een aankoppelen!) weer herkend moeten worden. nb: onder sommige vista´s wordt meteen de poort opnieuw geinstalleerd, dus zonder herstart. dat merk je wel aan de acties die de pc uitvoert dan. werk wél alle usb-vermeldingen af op die wijze.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...