Ga naar inhoud

Nieuwe pc en oude HD


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn oude pc is kapot en ik heb een nieuwe pc aangeschaft. Men zou al de data overzetten, maar zijn mijn adresboek vergeten. Alleen ben ik nu al mijn mailadressen kwijt!! Is het mogelijk de oude harddisk in de nieuwe pc te hangen en dan de c-partitie te openen om het adresboek er af te kunnen halen?? Op de c-partitie staat natuurlijk windows xp, moet en kan ik die openen in die nieuwe pc? Tips????
Link naar reactie
Ik wil de oude HD in een andere oude pc hangen IVM de garantie van de nieuwe pc.Dan moet ik een backup maken van het adresboek WAB en berichten DBX. Hoe maak ik dan een backup van de oude outlook express, op deze pc staat ook mijn eigen outlook express! Kan ik de oude outlook express op de oude HD gewoon openen?
Link naar reactie
Plaatsen in een ander PC moet kunnen als extra HD. Over welke versie(s) Outlook Express hebben we het overigens? Zover ik weet kunnen de bestanden vaak gewoon geimporteerd worden. De HD kan eventueel ook via een USB adapter worden aangesloten. Rechtstreeks in de computer kan ook, wel opletten hoe deze wordt aangesloten. Er kan een hoop bij misgaan. Als alles goed gaat komt er voor die HD een nieuwe letter (dus geen C: ). Dan op zoek naar je bestanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...