Ga naar inhoud

draadloos internet uival


Aanbevolen berichten

met zo weinig informatie speculeer je wel erg op de glazen bol.... :wink: vertel eens: - router of modem, of allebei? - draadloos of bedraad? - besturingssysteem? - brandt internetlampje op modem/router/allebei wel/niet als ´internet uitvalt? - is er wellicht een relatie in de tijd hoe lang de pc/modem/router achtermekaar aanstaat (staat de boel een etmaal aan, dan vaker ´uitval´ dan wanneer je ´s avonds afsluit en volgende dag weer aanzet?
Link naar reactie
we hebben een abonnement van kpn internet plus bellen. Beneden hangt er een één of andere modem - experia box, kan dat? ik heb zelf een draadloos usb stick in de pc zitten. Me zusje ook op haar pc en me vader heeft een kabel lopen vanaf zijn pc naar die modem toe. ik zelf gebruik Windows Vista. De modem staat altijd aan (die knippert elke seconden) Als het lichtje op me draadloos usb stickje uit is heb ik geen internet meer. Het is alleen bij my pc- de pc van me vader en zusje doet die wel normaal. Ik denk zelf dat er ergens een storing zit bij het draadloos internet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...