Ga naar inhoud

audio-probleem...


Aanbevolen berichten

Voor voip wil ik een headset gebruiken die lange tijd ongebruikt in de la gelegen heeft. Ik kan wel geluiden horen, maar dat wist ik al omdat normaal gesproken de speakers aangesloten zijn op de uitgang. Echter, mijn eigen audio blijft onhoorbaar.... Windows kan me kennelijk niet wijzer maken dan mij te vertellen dat er geen microfoongeluid is. Maar hoe kan ik de oorzaak achterhalen? Is de audiokaart op dit punt defect of juist de microfoon v.d. headset? Hoe kan ik dit te weten komen? Als de oorzaak bekend is weet ik ook wat de oplossing zal moeten worden :lol: Iemand tips??
Link naar reactie
Was iets te kortzichtig geweest :oops: Headset ff getest op 'n andere pc en daarop werkt ie probleemloos. De computer waarmee ik voip wil heeft een on-board audiochip, dus waarschijnlijk zou ik dan een aparte audiokaart moeten kopen. Echter, het heeft in het verleden wel allemaal goed gefunctioneerd op deze desktop. oh ja, nog een vraagje: de kleuren van de audio-aansluitingen waar zijn die ook al weer voor? De stekkertjes van de headset zijn gewoon zwart met een symbooltje erop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...