Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

dag, Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een nieuwe computer. Nu was mijn oog gevallen op de nieuwe aldi pc, maar op aanraden van een vriend van mij moest ik eens een bericht plaatsen op deze site voor het zelf samenstellen van een computer. Nu heb ik zelf weinig tot geen verstand van computers en nu is mijn vraag of jullie voor mij een computer kunnen samenstellen. Dit gezien mijn huidige pc zwaar verouderd is ( zo'n 7 of 8 jaar oud :oops: ) Ik wil deze computer binnen een week of drie aanschaffen Mijn budget hiervoor ligt tussen de 500,- en 600,- euro, dit is excl. monitor, muis, printer en toetsenbord gezien ik die zelf nog heb. Ik ga deze computer gebruiken voornamelijk voor tekstbewerken, internetten, muziek luisteren en dergelijke, verder game ik er ook af en toe op. de spellen die ik voornamelijk speel zijn: -COD 2 en 3 -GTA san andreas -battlefield en misschien in de toekomst nog andere spellen. deze spellen speel ik bij vrienden van mij gezien mij pc dit niet getroken krijgt De enigste eisen die ik heb is dat ik wil dat deze spellen goed draaien en het hoeft niet op de hoogste settings. En dat ik zonder moeite WMP, MSN, en Internet tegelijkertijd kan bedienen want hier heeft mijn huidige pc dus al moeite mee :? :oops: Het besturings systeem en andere software heb ik zelf al dus dit hoeft niet aangeschaft te worden. Als er iets boven de 600,- word samengesteld is dit ook niet erg. mvg, glenn
Link naar reactie
Kun je hem zelf in elkaar zetten, of moet dat ook voor je gedaan worden? Scheelt weer een euro of 50. Je zou het volgende bij azerty.nl kunnen bestellen. Je kunt er nog een betere E8400 in zetten, maar dan ga je behoorlijk over je budget. Harddisk is ook niet vreselijk groot, maar wel voldoende als je niet erg veel downloadt. [img:e27ac25758]http://img262.imageshack.us/img262/7732/clipboard01rp2.png[/img:e27ac25758]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...