Ga naar inhoud

Particulier & Openbaar Netwerk


Aanbevolen berichten

Ik heb een Xbox 360. Deze wil ik met internet verbinden. Dus zit er een kabel van mijn Xbox naar mijn PC (ICS) Alles doet het goed maar als ik de Xbox en de pc afsluit en daarna beide weer opstart is het netwerk openbaar i.p.v particulier. Hierdoor kan ik geen verbinding meer maken via mijn xbox 360. Internet op mijn PC doet het trouwens dan wel gewoon. Dit probleem is niet erg maar alleen vervelend dat je ieder keer het netwerk moet overschakelen van openbaar naar particulier. Heeft iemand misschien een oplossing ? P.S. Ik gebruik Vista en heb een draadloze internetverbinding
Link naar reactie
Je computer herkent het netwerk niet, omdat hij zelf in dit geval als gateway en DHCP server dient. Daarom staat hij standaard op openbaar netwerk. Overigens kan ik hier thuis gewoon van een gedeelde internetverbinding gebruik maken, ondanks dat de betreffende laptop op openbaar staat. Heb verder geen oplossing om dat standaard anders in te stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...