Ga naar inhoud

webcam neemt geen geluid op tegelijk/samen met video


Aanbevolen berichten

ik heb zojuist een webcam gekocht (videoCAM look van genius). Hij werkt op mijn pc met windows xp (op doos staat dat hij compatibel hiermee is). Hij neemt mooi mij en alles wat ik film op. Alleen probleem: op de doos staat dat er een microfoon in geintegreerd zit. Dit klopt, als ik met de windows geluidsrecorder geluid wil opnemen met de webcam hoor ik daadwerkelijk het geluid terug. Alleen als ik de tool van de webcam open (waarin je kunt opnemen enzo) neemt hij niet het geluid op als ik film. Hij filmt dan alleen maar geluid is op het avi bestand later niet terug te horen. [u:033c1f6b69][i:033c1f6b69][b:033c1f6b69]ik heb het eens in msn geprobeerd. ik kan daar gewoon een videogesprek starten. de ander hoort me en ziet me tegelijk. ook alleen mic doet ie op webcam. alleen opnemen niet[/b:033c1f6b69][/i:033c1f6b69][/u:033c1f6b69] hoe kan dit? is dit normaal? please help mij. wat ik al geprobeerd heb: --> nieuwste stuurprogramma voor xp downloaden --> de webcam op de pc ingesteld met microfoon enzo via configuratiescherm > geluiden en audioapparaten (hier ook werkt de mic) ik heb ditzelfde probleem ook bij een andere webcam van een ander merk. misschien dat dit iets opheldert bij jullie? ik weet niet hoe het op te lossen is. Volgens mij ligt het software matig? de fabrikant kan me ook niet helpen, enige wat hij kon zeggen was dus met dat stuurprogramma proberen (hielp niet) en hij zei iets van: misschien zit je op een andere frequentie wanneer je luistert, dan wanneer je het opneemt. Maarja, ik neem ALLEEN het geluid op in geluidsrecorder en hij doet het gewoon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...