Ga naar inhoud

Nare ervaring bij Empc


Aanbevolen berichten

Plextor, dat is juist. Alleen had ik een systeem willen opbouwen en andere onderdelen willen testen - deze ellende verpest mijn plannen en kan ik de andere onderdelen niet binnen een termijn van acht dagen meer testen, etc, etc. Eigenlijk voel ik mij door sites als tweakers.net en kieskeurig.nl doodleuk 'het bos' ingepusht: Bij hen vul ik de zoekterm 'Raptor X' en kom vervolgens bij empc.nl terecht... Na ruim twee weken krijg ik de 'Raptor' thuis. Dit is geen 'foutje' van empc.nl: op de HDD staat heel duidelijk dat het de 'Raptor' is... Bij empc.nl kunnen ze echter de verleiding niet weerstaan om op de factuur - doodleuk - te vermelden dat het de 'Raptor X' is!!! Kijk dit soort geintjes benadelen niet alleen mensen zoals ik, maar ook sites die werklijk de 'Raptor X' voor mij zouden hebben... lopen klanten zoals ik mis om de simple reden dat sites zoals empc.nl - mij en anderen - onder valse voorwensels naar zich toe weten te lokken!!! Dit kost mensen tijd, geld en veel - zeer veel - ellende... :evil:
Link naar reactie
Ik volg het niet volledig maar ben je nu kwaad op zoeksits? Als kieskeurig.nl etc? Stel je zoekt via kieskeurig ergens naar. B.v: Q6700. en je komt op een site en jij denkt zo die is goedkoop maar het blijkt dat hij een E6700 heeft gevonden. Tja je moet uiteraad wel even goed op de winkel site kijken of het ook echt is wat je zoekt. Zoals ik jouw verhaal begrijp heeft de winkel het verkeerd neer gezet en neemt kieskeurig etc dat gewoon over. Daar kunnen zei uiteraad niks aan doen, en buiten dat zoeken zei redelijk globaal dus je moet zoiezo winkelsite goed checken. Nu is de winkelsite fout maar toch. ----------- Blijkt het dan te zijn wat je zoekt, in v.b een Q6700 en je krijgt toch een E6700 binnen dan is het gewoon retour die zooi. en fout van de winkel. Dat een zoeksite je naar iets verkeerds loodst is uiteraad een kwestie van goed lezen op de winkelsite. --------------------- Maar wat is een raptor X? Ik ken de 74Gb versie in: ADFD en de snellere GD Zelfde geld voor 150Gb en 36Gb versie. De snellere is duurder uiteraad. De X staat voor doorzichtigge cover dacht ik? Dus je dacht dat je een doorzichtigge kreeg maar het is een gewone? Tja dan zou ik ze attent maken dat de X weg moet. Je kan proberen te claimen dat je een X versie hebt besteld Want het gaat er niet om hoe hun het kennen. Maar meestal hebben die sites: (SCHRIJFFOUTEN ONDER VOORBEHOUD) maar je kunt het proberen uiteraad. Dit blijft altijd klote als je wat anders krijgt dan gedacht maarja. wil je dit niet dan moet je niet online bestellen en in de winkel kopen en daar checken of het is wat je wil. Online is vaak goedkoper maar wel gaat er sneller wat mis.
Link naar reactie
Wel, wel... Mijnheer r. marijnissen die van mening is dat men 'het weer' dient te aanvaarden zoals het 'pist'. Het lijkt een ieder weldenkend mens voor de hand te liggen dat indien lieden als die bij empc.nl - reeds sinds vele jaren - opzettelijk - de boel in hun voordeel wensen te flessen niet voortdurend, bij hun werkzaamheden worden gepromoot door vergelijkingssites. Ja, ik weet het; geld stinkt niet... Goede vergelijkingssites dienen sites die de boel verzieken niet langer te bedienen! Zelfs iemand die nog nooit een hdd heeft gezien, kan het verschil tussen een 'raptor' en een 'raptor x' zien! Ja, zelfs zo'n figuur zoals jij! :wink: Als vergelijkingssites beweren dat product A 80 euro kost; terwijl bij de winkelsitezelf blijkt dat het 888 euro kost... Is de functie van zo'n vergelijkingssite de kuddes slapende te houden? Goede vergelijkingssites zouden winkels, die bij hen voorkomen, dienen te verplichten om veranderingen in hun gegevens - in het belang van de klant - binnen bijvoorbeeld 24 uur bekend te maken.
Link naar reactie
[quote="diquydiq"]Wel, wel... Mijnheer r. marijnissen die van mening is dat men 'het weer' dient te aanvaarden zoals het 'pist'. Het lijkt een ieder weldenkend mens voor de hand te liggen dat indien lieden als die bij empc.nl - reeds sinds vele jaren - opzettelijk - de boel in hun voordeel wensen te flessen niet voortdurend, bij hun werkzaamheden worden gepromoot door vergelijkingssites. Ja, ik weet het; geld stinkt niet... Goede vergelijkingssites dienen sites die de boel verzieken niet langer te bedienen! Zelfs iemand die nog nooit een hdd heeft gezien, kan het verschil tussen een 'raptor' en een 'raptor x' zien! Ja, zelfs zo'n figuur zoals jij! :wink: Als vergelijkingssites beweren dat product A 80 euro kost; terwijl bij de winkelsitezelf blijkt dat het 888 euro kost... Is de functie van zo'n vergelijkingssite de kuddes slapende te houden? Goede vergelijkingssites zouden winkels, die bij hen voorkomen, dienen te verplichten om veranderingen in hun gegevens - in het belang van de klant - binnen bijvoorbeeld 24 uur bekend te maken.[/quote]doe hier je verhaal http://www.ikbengenaaid.nl Ja dat zijn echt dingen om uit je dak te gaan . Raptor X, 's werelds eerste harde schijf met een doorzichtig venster. Maar dat is niet het enige opmerkelijke aan deze schijf: de Raptor X is namelijk de allereerste schijf op 10.000 tpm die groter is dan 74 GB Wat een bullshit om daar zo veel geld aan uit te geven
Link naar reactie
Zoals gezegd gewoon ff bellen en hun fout uitleggen, waarschijnlijk kom je er dan wel uit. Anders retourneren op grond van wet koop op afstand. Ze vermelden deze wet [url=http://www.empc.nl/index.php?id=19#21]op hun site[/url], dus het zal geen enkele moeite zijn om je daar op de beroepen. In dat geval mag je overigens het product niet gebruiken!
Link naar reactie
Men dient het zo te zien, Plextor, Empc.nl had de 'raptor' in de handel als 'raptor x'... Indien zij het mij niet voor de overeengekomenprijs willen leveren; dan zie ik van de aankoop af. Ik geef toe dat het zelfs dan elders voor minder is te verkrijgen, maar goed - die lieden hebben mijn gelden in hun bezit en zijn beslist niet van plan om deze binnen - minimaal - de periode van een maand los te laten... Als klant dient men spoedig te betalen; het terugkrijgen is echter een ander verhaal... :roll:
Link naar reactie
Het blijft oppassen geblazen bij EMPC!!! Hun administratie is al vele jaren 'het huishouden van een 'Jan Steen''. Hiermee geven ze ook aan hoezeer ze hun klandizie niet ten nadele wensen te desinformeren... :roll: Bij hen is de raptor nog 'raptor x': http://www.empc.nl/index.php?id=10&sub=Produktinformatie&ProdId=14935&OldId=31
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...