Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal dingen nieuw aangeschaft: Asus ms2n-mx, am2, gf6100 4xddr amd athlon 64 x2 4000+, 2,1ghz ,1mb kingston dimm 1gb ddr2 pc25300 667mhz maar nu heb ik hem in elkaar gebouwd met me oude harddisk erin ( 60gb AT Maxtor D740X-6L ) en dan zegt hij select boot device.. heb ik een andere harddisk gepakt en die doet het gewoon.. dus is mijn vraag: is er een mogelijkheid om die oude harddisk te laten werken.. heb je geen updates ofiets waardoor hij op een nieuwere systeem gewoon kan werken???? Alvast bedankt :D
Link naar reactie
Ik las het volgende op een forum Owja shit, bepaalde Maxtor SATAII schijven doen het niet goed op Nforce4 chipset moederbordjes, voor die specifieke Hard drives is een firmware upgrade beschikbaar: http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxto..._topview=1 Ik weet niet of die oude harddisk van me ook een SATAII is... maar ik denk dat het gewoon een te oude harddisk is voor het systeem wat ik nu heb... :( denk maar nieuwe harddisk??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...