anoniem Geplaatst: 2 augustus 2007 Delen Geplaatst: 2 augustus 2007 Omdat mijn HP Photosmart 2575 All-in-One beschikt over netwerkondersteuning, heb ik de all-in-one aan mijn thuisnetwerk gekoppeld. Printen gaat prima, scannen gaat gewoon niet. Als ik in de all-in-one wil scannen, selecteer ik de optie 'Selecteer Computer', waarnaa ik de foutmelding 'Raadpleeg de documentatie van het apparaat voor probleemoplossing'. In de handleiding staat hier volgensmij niets over. Wie kan mij helpen? Mvg, Roeland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2007 ik zou zeggen gebruik eens de zoek functie volgens mij hebben er meerdere gebruikers er moeite mee (en geen van alle hebben dit voor elkaar gekregen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2007 Daar open ik nu een topic: "Is er al een oplossing voor gevonden" 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2007 volgewns mij heeft de twain driver geen mogelijkheid van netwerk ondersteuning en daar loop je tegenaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2007 Dus de enige mogelijkheid is om de printer tijdelijk [via usb] op een pc aan te sluiten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 Het kan mogelijk zijn (let op: mogelijk !!). Je moet een zogenaamde bidirectionele printserver hebben om de scanfunctie te activeren. De meeste multifunctionele printers weigeren gewoon te scannen indien ze aangesloten zijn op een normale netwerkprintserver (enkel unidirectionele ondersteuning: dus wel printopdrachten naar toe sturen, maar geen scandata/inktmonitoring terug !). Opgelet: let bij de aanschaf van zo'n bidirectionele printserver of jouw apparaat door die server ondersteund wordt !!!. Bidirectionele ondersteuning is nog geen garantie dat jouw toestel zal werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen