Ga naar inhoud

DVD Writer probleem


Aanbevolen berichten

Hoi, Vrijdagmiddag zojuist een dvd writer aangeschaft. Nu had ik hem aangesloten vanaf het moederbord direct naar de DVD writer. Verder zit er al een CD writer in, alles werkte goed totdat ik die DVD writer aansloot, ik zette de pc aan en hij bleef haken bij het laden(blauwe balkje en met plaatje erboven). Vervolgens alles eraf gehaald en dus gemaakt naar zoals het eerst was, ook toen bleef die haken. Als laatste poging de cd writer losgekoppeld, toen werkte alles wel. Draai nu dus zonder CD / DVD writer, Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen?? bvd.
Link naar reactie
direct aangesloten: je bedoelt dat de al aanwezige cdr op dezelfde kabel zit als de harde schijf? welke jumpersetting zit op de dvdrw? weet je zeker dat je de kabel goed hebt aangesloten? op de dvdrw kan het bijna niet missen door de nok/uitsparing, maar op het moederbord kan je vaak verkeerd steken. zit de rode draad van de kabel aan dezelfde kant als de rode draad van de hd-kabel? wordt de schijf in de bios (tokkel bij opstarten op del tot je in de bios komt) herkend als cdrom?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...