Ga naar inhoud

Externe Harde Schijf? Welke moet ik kiezen?


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik sta op het punt een nieuwe externe harde schijf aan te schaffen, maar twijfel tussen 2 verschillende soorten.. Ze zijn beiden even duur en evengroot (overige specificaties verschillen wel iets van elkaar, waaruit de WD iets beter lijkt..), dus nu ben ik vooral benieuwd naar jullie directe of indirecte (via-via) ervaringen met deze twee schijven. Hopelijk kunnen jullie me helpen beslissen welke ik het beste kan aanschaffen: - LaCie Harddisk Porsche Design 320GB USB - WD Elements Desktop 320 GB USB Thanks!
Link naar reactie
Ik heb al jaren een WD 200Gbyte ext. HD. Doordat er bij het samenvoegen van twee partities (Met PM8.0) een CRC error optrad ben ik al mijn data kwijtgeraakt. Ik weet niet of dit aan PM, of aan WD is te wijten, zeker is dat door een CRC error het een zeer kwalijke zaak is voor PM dat daardoor alle data onbereikbaar is geworden. Opnieuw formatten van de HD ging feilloos. Dus ik ben tevreden over de WD, en wijt de problemen aan PM. MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...