Ga naar inhoud

PCI chip voor harde schijf snapshot


Aanbevolen berichten

ik ben nu op school, waar nogal vaak iets wordt vern*#kt op de computers... ik had een tijd geleden iets in het blad gelezen over een pci insteekkaart, waarmee je alles wat je wilt kan wijzigen op de harde schijf, maar dat het weg is zodra je de computer uitzet of reboot. Omdat thuis ver weg is kan ik niet zomaar even naar huis fietsen en een 5 jaar computer!totaal doorzoeken, dus ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoe die dingen heten en waar ik ze kan vinden.
Link naar reactie
Ik heb een keer eerder stage gelopen op een school en daar draaiden ze een programma genaamd DeepFreeze. Dit is een programma dat altijd wordt geladen en waar een wachtwoord opzit. Wanneer dit programma aan staat en een leerling verwijdert bijvoorbeeld de windows directory, dan is er niets aan de hand, want wanneer je opnieuw opstart, is alles weer zoals het was. Ik weet niet of dit een beetje is wat je bedoelt?? Uiteraard moet je bij zo'n programma's altijd onthouden dat je het programma als eerste uitzet, alvorens nieuwe progs te installeren. Anders ben je natuurlijk voor noppes bezig. Greetz, Tha Ron-aldo :lol:
Link naar reactie
die reborncards hebben wij ook op school :evil: wekt irritatie op!!!! Komen ook veel vastlopers en blauwe schermen van....en als je net in een docje een verslag van een kilometer aan het typen bent en je krijgt een blauw scherm te zien is alles verdwenen dankzij die reborncard. Voor beheer is het ideaal, voor gebruikers is het een mislukte uitvinding..
Link naar reactie
Het programma is alleen te verwijderen wanneer men het wachtwoord van het programma weet. En als je een beetje een goed wachtwoord ingeeft, dan zal het echt niet makkelijk worden voor die leerlingen om dat ding te hacken hoor... En een vraagje? Zijn alle systemen identiek?? Dus je maakt ook gewoon standaard images? Werkte ik ook mee tijdens de stage toen. Werkt ook ideaal. Greetz, Tha Ron-aldo :lol:
Link naar reactie
[quote:1274d552f9="Tha Ron-aldo"] En een vraagje? Zijn alle systemen identiek?? Dus je maakt ook gewoon standaard images? Werkte ik ook mee tijdens de stage toen. Werkt ook ideaal[/quote:1274d552f9] Maar kost wel een hoop tijd (en netwerkverkeer als je het vanaf een image server doet) om alle pc's steeds weer opnieuw te imagen.....
Link naar reactie
k heb het nu op 8 van de 23 comps geinstalleerd... (60day trial) werkt echt perfect :) het was nog iets simpels als de prullenbak leegmaken maar hij bleef staan :) en windows op een cd lijkt me minder handig, het is langzaam, je hebt hier 23 cds nodig, leerlingen hebben soms ook de cdrom drive nodig voor een bepaald progsel en je kan hem niet updaten.. dit prog is echt ideaal :) ik ga de systeembeheerder hier ff lekker aant werk zetten, op elke comp een ghost terug zetten (staat nog veel junk op) en dan deepfreeze :) (oja en 23 comps kost $332, 25 comps $299 :P vanaf 25 krijg je per comp 2,30 korting oid)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...