Ga naar inhoud

universele drivers soundblastercompatible ????


Aanbevolen berichten

hola, mensen ik heb hiero een packard bell pc staan ... de imdia sl (9515 ) Nu lukt het me gewoon niet om er ergensachter te komen wat voor mer geluidskaart erin zit idem voor de pci modem ... Ik kom wel op sites waar ze netjes zeggen van pci modem en soundblaster compatible soundcard. Maar niet precies te typenummes e.d. Zo heb ik dus al soundblaster drivers eropgegooid, maar die zegt dattie geen soundblaster card kan vinden... zijn er iets van universele drivers oid wat ik kan gebruiken ... de eisen zijn op zich niet zo hoog ervoor dat universele drivers niet goed genoeg zouden zijn.
Link naar reactie
packard bell heeft een eigen site. Heb je hier al gekeken? Ook voor jouw vragen kun je bij hun op het forum terecht. Maar je kunt ook kijken bij http://support.packardbell-europe.com/scripts/rdr.asp?page=/support/pri/pri-06.asp&menu=MySupport&cat=PRI&lang=6& Als ik dan kijk bij de imedia sl staan er 4 verschillende geluidskaarten en 5 modems. rest nog alleen de vraag welke heb jij. Maar 1 van deze zou jij moeten hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...