Ga naar inhoud

Help mij met enquete over internet-televisie!!


Aanbevolen berichten

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik een marktonderzoek voor een product op het gebied van communicatie tussen televisie en computer.. Zouden jullie mij willen helpen door een aantal vragen hierover in te vullen? Het duurt ongeveer 5 minuten. Ik zou het erg op prijs stellen! je kunt de antwoorden rood maken of er een sterretje achter zetten en terug mailen naar: m.van.noordenburg@eurodex.de of via deze site reageren natuurlijk! De enquete! 1. Van welk soort internet aansluiting maakt u thuis gebruik? q Modem q Kabel q ISDN q ADSL q Anders, nl.............................................. 2. Download u films en/of muziek van internet? q Nee q Ja, minstens 1 keer per dag q Ja, minstens 1 keer per week q Ja, minstens 1 keer per maand q Ja, minstens 1 keer per jaar 3. Met ons nieuwe product kunt u films en muziek van internet rechtstreeks op uw televisie afspelen. Zou u dit willen? q Ja q Nee q Misschien 4. Met ons product kunt u via de televisie internetten (ook e-mail). Zou u dat doen? (Bijvoorbeeld tijdens reclame!) q Ja q Nee q Misschien 5. Stoort u zich aan reclame op televisie? q Ja q Ja, aan sommige reclame q Nee 6. Wat doet u als het programma waar u naar kijkt wordt onderbroken voor reclame? (Meerdere antwoorden mogelijk) q U wacht op dezelfde zender tot de reclame voorbij is q U schakelt over op een andere zender waar geen reclame is q U gaat uw e-mail checken q U gaat voor een ander doel op internet q Anders, nl................................................................................ 7.a. Zou u de reclame op televisie willen blokkeren? q Ja q Ja, sommige reclame q Nee 7.b. Zou u reclame willen ontvangen die afgestemd is op uw interesses? q Ja q Nee q Weet ik niet, geen mening 8. Met dit product kunt u via uw computer naar televisie programma’s kijken? Zou u dat doen? q Ja q Nee q Misschien 9.a. Bent u al bekend met een product dat de televisie en computer met elkaar in verbinding kan stellen? q Nee ....... [b:4cc208a244]Ga naar vraag 11[/b:4cc208a244] q Ja, maar ik ken geen merken.......[b:4cc208a244]Ga naar vraag 10[/b:4cc208a244] q Ja, ik ben bekend met minstens 1 merk 9.b. Welk(e) merk(en) kent u? ............................................................................................................................... 10. Zo ja, wat was dan uw reden dat u deze niet aangeschaft heeft tot nu toe?(Meerdere antwoorden mogelijk) q Geen interesse q Deze wens heeft zich pas ontwikkeld q Kwalitatief niet goed q De prijs is te hoog q Is al reeds aangeschaft q Anders, nl......................................................................................................... 11.a. Bent u van plan binnenkort over te gaan op een ander soort internetaansluiting? q Ja q Nee ...........[b:4cc208a244]Ga naar vraag 12[/b:4cc208a244] q Misschien 11.b. Op welk soort aansluiting gaat u (misschien) over? q Modem q Kabel q ISDN q ADSL q Anders, nl.............................................. 12. Ons product werkt op alle soort aansluitingen, echter wel het snelst op ADSL. Zou ons nieuwe product meespelen in uw besluit bij vraag 11.a. en 11.b.? q Ja q Nee q Misschien q Niet van toepassing 13. Wat is de maximum prijs die u voor ons product zou willen betalen indien het een kabel voor aansluiting bevat? q Maximaal € 50 q Maximaal € 75 q Maximaal € 100 q Meer dan € 100 q Weet ik niet, geen mening 14. Wat is de maximum prijs die u voor ons product zou willen betalen indien het geen kabel voor aansluiting bevat, maar draadloos werkt? q Maximaal € 100 q Maximaal € 150 q Maximaal € 200 q Meer dan € 200 q Weet ik niet, geen mening 15. Indien ons product gratis verspreid wordt, bent u dan bereid om 2 keer per dag reclame te ontvangen die afgestemd is op uw interesses? q Ja q Nee 16. Wat is de samenstelling van uw huishouden? q Inwonend bij ouder(s) q U woont alleen q Alleen u en uw partner q U, uw partner en uw kinderen q Alleen u en uw kinderen q Anders 17. Wat is uw leeftijd? q 18-30 jaar q 30-40 jaar q 40-50 jaar q 50 jaar of ouder Hartelijk bedankt voor uw medewerking! Met vriendelijke groeten, Marieke van Noordenburg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...