Ga naar inhoud

Kan HP deskjet 690C scherpe fotos printen?


Aanbevolen berichten

Het is mij nog nooit gelukt enigszins scherpe fotos uit mijn printer (HP deskjet 690c) te krijgen. de kwaliteit is ook bij fotopapier zeer wazig, gezichten zijn onherkenbaar, veel te grof. Alles wel goed ingesteld volgens mij. Weet iemand of je met deze printer wel goede fotos zou kunnen afdrukken, zo ja hoe???
Link naar reactie
Nee dat gaat niet. Het is een relatief oude printer, die gewoonweg niet geschikt is voor het printen van fotokwaliteit afbeeldingen. Om dat te bereiken (en teleurstelling te voorkomen) zul je uit moeten kijken naar een ander model printer. Voor goede fotokwaliteit moet je dan denken aan €150,- tot €200,- . Liggen je eisen wat lager dan is er net boven €100,- ook wel wat te vinden (met name HP, Epson en Canon)
Link naar reactie
Ik heb zelf sinds een paar maanden een Canon I550 waar ik tot nu toe erg tevreden over ben. Die is nl. vooral lekker goekoop in inkt cartridges. Ik heb wel hier en daar gelezen dat bijv. een HP 5550 net wat mooiere foto's afdrukt. Hoe het zit met de HP's daaronder (3800 en 3400 serie) weet ik niet. Kijk anders eens op http://www.kieskeurig.nl voor gebruikers ervaringen van de verschillende merken en typen printers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...