Ga naar inhoud

Slecht en oude Printer.


Aanbevolen berichten

tegenwoordig zijn de inktjet juist van een hele goede kwaliteit ... zeker vanaf zo'n 100 euro ... alleen schort het vaak wat aan de snelheid ervan ( geloof ook nooit de reclame van zoveel pagina's per minuut ) maar een kleuren laserjet is zoveel duurder, dat ik me afvraag of het dat heeeééle kleine beetje betere kwaliteit wel waard is ... als je best erg veel in kleur print.. elke dag minimaal 50 - 100 pagina's dam is een laser jet goedkoper dan een inktjet ... maar zit je daaronder ... het gaat er dus eigenlijk om hoeveel je print ... de kwaliteit van een gemiddelde inktjet van canon, epson en HP is gewoon prima te noemen .... al is meestal de laserjet wel iets beter ( de goedkooptse lasers hebben het vaak niet zo op kleuren afbeeldingen hou daar ook rekening mee ... )
Link naar reactie
[quote:f88c5dbdd4="Cl10"]Het Budget? Dat maakt niet uit als het maar een goede is[/quote:f88c5dbdd4]Ook als dat in de prijsklasse €1000,- à €2000,- valt? In principe kun je voor thuisgebruik beter een goede, snelle inktjet aanschaffen (rond €200,-), Kleur laser printers zijn alleen interessant voor zakelijk gebruik in grote volumes (idd meer dan 1000 afdrukken per maand (da's 33 pagina's per dag!))
Link naar reactie
Er zijn tegenwoordig goedkope laserprinters voor de thuisgebruiker op de markt. Bijvoorbeeld de HP laserjet 1005W. Prijs: ca. EUR 350,=. Ik ben het overigens met de anderen eens: tenzij je grote oplagen gaat printen en geen kleur nodig hebt, is een moderne inkjetprinter een veel betere keuze. Maar het is aan jou. Het beste kun je eens bij een pc shop langsgaan en eens wat testprintjes van een aantal modellen vragen. Succes, Ben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...