Ga naar inhoud

hoe Image maken van C naar USB Harde schijf (60Gb) ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb kort een USB QDisk van 60 Gb. De schijf schijnt een Quantum te zijn. Alles werkt snel en perfect hoor, maar ik dacht mijn Drive Image 2002 te kunnen gebruiken voor een image van de C. Ik merk dat Drive Image hier kennelijk niet mee overweg kan. Hoe kan ik toch een image maken op die QDisk ? Ik heb Windows XP Home Edition. :-?
Link naar reactie
:roll: Ik zie alleen het opstartscherm waar je dan Drive Image 2002 ziet staan. Ik heb het recent gekocht. Helpt dat als ik zeg dat er op de doos de term swapfile systems noem ? Als ik de USB drive koppel en dan Drive Image start bijlft het in het opstart scherm "hangen" pas als ik loskoppel en dan start gaat ie door maar zie ik ook niet de drive. :cry: Via image explorer (soort verkenner) zie ik m wel als drive H in de lijst.
Link naar reactie
Norton Ghost geprobeerd. Herkent de soort partitie niet. Vreemd, want het is ook een NTFS schijf. Gelukkig even geleend ipv meteen gekocht. Ik denk dat M$ zijn eigen backup programma ga gebruiken. Die ziet zonder probleem wel mijn USB drive. Vraag is alleen als ik oop C eerst opnieuw Windows zou moeten installeren en dat dus via de normale weg. Als Windows in zijn oer-staat is, kan dan de backup van M$ backup gebruikt worden om de gehele PC weer te maken zoals ie was ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...