Ga naar inhoud

Hoe knippen en plakken


Aanbevolen berichten

Knippen en plakken gaat niet vanuit deze pagina. Je kunt wel de hele pagina opslaan (Kies Bestand > Opslaan als) Sla de hele pagina als HTML file op, start Word en lees hem daar in. Klaar. De pagina verschijnt in Word in een 1 koloms tabel, maar met "Tabel > Converteren > Tabel naar tekst" (Word 2000) verdwijnt het tabelkader. Succes, Ben
Link naar reactie
Ik heb ondertussen het beste antwoord gekregen Opslaan als txt De oplosing van Gerben is ook goed , mar iets meer werk aan De oplosing van Ben gaat enkel op voor de meeste van de html pagina's En het antwoord van mickey is om te onthouden. Alledrie erg bedankt voor jullie interesse. Marc :wink:
Link naar reactie
ik heb het nog eens doorgelezen en kom tot de conclussie dat mijn antwoord nogal arrogant over kan komen! mijn excuses hiervoor, dit was niet de bedoeling...... wat ik duidelijk wilde maken is dat er op de text schijnbaar auteursrechten van toepassing zijn. wat je er verder mee doet moet je zelf weten natuurlijk, ik wilde je eigenlijk alleen duidelijk maken dat je met het kopieren ervan (en eventueel verder publiek gebruiken) problemen zou kunnen krijgen......
Link naar reactie
De enige bedoeling die ik had was de tekst te printen zonder sitehoofding of menuvorm. En dat wou ik op het werk doen op kosten van de baas. Zo vreemd vind ik dat niet. En daar doe ik toch niks auteursrechterlijk mee fout denk ik. Maar eigenlijk doet dat er toch niet toe. Hulp van elkaar kunnen krijgen is belangrijker. Waarvoor dank iedereen. Marc, zonder lijm en schaar, tot de volgende keer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:7623b5bc4c="Msasc"]-Wie vertelt me hoe ik de tekst van onderstaande site kan geknipt en geplakt krijgen aub, met een truucje http://www.pondlibrary.com/ned/artikels/artikeltekst.htm?ArtikelId=66&AfdelingId=6 Hartelijk dank voor je tijd en tip M.V.G. Marc Senepart . :oops:[/quote:7623b5bc4c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...