Ga naar inhoud

Welke cd-writer brandt op 1x speed snelheid?


Aanbevolen berichten

Op mijn high end cd speler kan ik alleen maar op 1x speed gebrande schijfjes afspelen. De meeste CD-branders die nu te koop zijn gaan minimaal op 4x speed. Welke schrijver die in de winkel verkrijgbaar is kan nog op 1x keer speed branden? De 2de vraag is: Welke DVD/CD-rom speler leest af op 1x keer? Ik heb deze vraag op het forum gezet, omdat in de winkels geven ze desinformatie of weten het niet.
Link naar reactie
[quote:3bbe63ead8="goldenboy"]Op mijn high end cd speler kan ik alleen maar op 1x speed gebrande schijfjes afspelen. De meeste CD-branders die nu te koop zijn gaan minimaal op 4x speed. Welke schrijver die in de winkel verkrijgbaar is kan nog op 1x keer speed branden? [/quote:3bbe63ead8] Als je met deze cd-speler een groot bestand naar de harddisk kopieert, met welke snelheid gaat dat dan? Met Nero is inderdaad 4x speed de minimale brand snelheid. Maar met KOnCD kan wel op 1x speed worden gebrand. KOnCD wordt onder andere gedistributeerd bij SuSE Linux. :)
Link naar reactie
[quote:1a5ecbf803="plextor"]met clonecd in demo mode kan je op een keer branden :wink:[/quote:1a5ecbf803] Niet waar dus. Moderne branders (24-48X) hebben hun minimale brandsnelheid bij 4,6 of 8 speed liggen. Dat is niet soft, maar hardware gerelateerd. CloneCD in demo mode (of ieder ander programma) brand dus op minimaal die snelheid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...