Ga naar inhoud

beste dvd-speler (met divx)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je deze link al gelezen?: http://www.dvdplusrw.org/Article.asp?mid=0&sid=2&aid=42 Je moet in dat schermpje bij de Temp setting 'm op DVD-R compatibility zetten. Wanneer je dan en DVD in die mode wil branden, stop je de DVD erin, open je het programma en zet je de setting naar Temp ipv default. Als het goed gaat wordt je DVD+R dan met een DVD-R identificatie weggeschreven, in de hoop dat standalone spelers 'm dan ook als zodanig herkennen. Maar dat is niet gegarandeerd. In jouw tool kun je alleen compatibiliteit kiezen voor Dual Layer schijfjes, maar als je andere firmware in je drive flashed krijg je meer mogelijkheden. Kijk hier maar eens: http://www.micheldeboer.nl/firmware/index.html#3500_modified Ik gebruik momenteel deze: http://www.micheldeboer.nl/firmware/LD_V1.4.zip En die bevalt voorlopig prima.
Link naar reactie
Die test heb ik idd ook gelezen. Daarin zijn ze vooral prositief over de Philips 720SA en de Pioneer 575. Jammer dat de KiSS daarin niet meegenomen is. Ik ben trouwens inmiddels als wel tegen de beruchte Toshiba bug opgelopen; de speler houdt er op onverklaarbare wijze mee op tijdens het afspelen van verscheidene disks. Het probleem lijkt bij de ene gebruiker erger dan bij de ander en er wordt iig achter de schermen kennelijk hard gewerkt aan een oplossing. Mensen met een DVS drive ipv een Toshiba drive zijn als het goed is niet het slachtoffer van deze bug en hebben met de 2.9.0 firmware de beste update ooit gekregen. Als die bug niet snel opgelost wordt, ga ik maar eens bellen met Divxplayer.nl; ik wil in dat geval graag mijn speler ruilen tegen een exemplaar met een DVS drive. Want in principe is dit nu natuurlijk gewoon een defect product.
Link naar reactie
[quote:60abb7682a="Captain_Kansloos"]Die test heb ik idd ook gelezen. Daarin zijn ze vooral prositief over de Philips 720SA en de Pioneer 575. Jammer dat de KiSS daarin niet meegenomen is.[/quote:60abb7682a] Misschien omdat deze laatste niet in de gewone winkel maar alleen via internet verkrijgbaar is? (dat heb ik tenminste uit dit draadje begrepen).
Link naar reactie
Geen idee, maar dat is normaal gesproken niet zo'n probleem bij C't. Nou snap ik ook wel dat ze niet ieder model op de markt kunnen opnemen in een test, maar volgens mij is de DP-1000 een veelverkocht model. Daarnaast was KiSS een van de pioniers op dit gebied en mag derhalve naar mijn mmening niet ontbreken in een 'grote test'.
Link naar reactie
Joepie , heb 2 dagen geleden bij Bl... een DIVX player gekocht voor 59euro. Gelijk gevraagt oftie eventueel terug gebracht kan worden als ie nie bevalt . Had er echt geen vertrouwen in . Nou hij speelt alles af . MPG-1 -2 enz Avi's no problem . RW's enz En het beeld op mijn breedbeeld is echt zeer goed , snap er nu dus niets meer van . Een nadeel van deze speler --zeeeeer fragiel ----
Link naar reactie
[quote:6d550467e5="stelf02"]Joepie , heb 2 dagen geleden bij Bl... een DIVX player gekocht voor 59euro. Gelijk gevraagt oftie eventueel terug gebracht kan worden als ie nie bevalt . Had er echt geen vertrouwen in . Nou hij speelt alles af . MPG-1 -2 enz Avi's no problem . RW's enz En het beeld op mijn breedbeeld is echt zeer goed , snap er nu dus niets meer van . Een nadeel van deze speler --zeeeeer fragiel ----[/quote:6d550467e5] merk? Kwaliteit van de laser telt ook mee, duurzaamheid, bediening, ...
Link naar reactie
Heb een relax stille pc met een goede tv-out(tv out van mijn radeon 9800 pro, beetje spelen met de instellingen en je heb een mooier beeld dan een normale tv uitzending) en dat is mijn divx spelertje, ook voor dvd af en toe, maar mijn yamaha dvd speler geeft een mooier beeld. De pc doet het goed op een philips 82cm 100hz breedbeeld met echte vlakke beeldbuis. De pc is een goedkope oplossing, de hardware heb je al in huis immers, met een goede tv kaart heb je zelfs een harddisk en dvd recorder. Mijn mening over dvd spelers met divx: "Ik zou zelf voor een a-merk gaan. Heb het als serieuze hifi liefhebber niet zo op die fantasie merken.(vaak yoko kwaliteit)"
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gister is er ook een update uitgekomen voor de KiSS DP-1000 die de DVD en DivX/Xvid stop errors op spelers met een Toshiba-drive zou op moeten lossen. Deze update draagt rugnummer 2.9.1 en vervangt daarmee 2.9.0. Hier kun je meer info vinden: http://www.mpeg-playcenter.com/ Ik heb zelf iig wel last van de Toshiba bug in versie 2.9.0, want officiele DVD's hielden er zomaar mee op. Ik heb de nieuwe versie nog niet kunnen testen, maar het overgrote deel van reacties uit 'de community' is positief.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...