Ga naar inhoud

beste dvd-speler (met divx)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok, heb 'm gevonden: http://80.237.225.71/detail.jsp;jsessionid=6DA28CA3E2A94935395374FCB7E6DC61?gruppe=15786 [size=9:cd8d948fb9][b:cd8d948fb9]Xoro HSD 400 Pro silber[/b:cd8d948fb9] Der ultimative MPEG4-DVD-Player. Auch das neueste Format DivX 5.1 pro kann abgespielt werden. DivXpro-Dateien sind Videofilme, die uber eine besonders gute Bildqualität verfügen. Der Xoro HSD 400pro ist eines von ganz wenigen Geräten am Markt, die DivXpro unterstützen. [/size:cd8d948fb9] Voordeel van dit ding is dat ie DivXpro ondersteunt. Niet dat dat formaat gangbaar is in downloadwereld, maar misschien interessant. Er wordt niets gezegd over ondersteuning voor ondertitels, maar da's in Duitsland ook niet zo boeiend omdat alles daar nagesynchroniseerd wordt ...
Link naar reactie
kijk eens naar die andere xoro-spelers daar staat wel dat je ondertitels kunt bekijken Zeg maar kun je niet met een bepaald programma die ondertitels in de film voegen (dus geen los bestandje) ik heb dat gedaan met succes bij het rippen van een dvd. Ik doe dat eigenlijk niet duurt zolang... Kun je me nog aub op een laatste advies geven want ik sta op het punt te bestellen.. Sorry voor de link die niet specifiek verwees naar die speler maar ik weet niet hoe je die link moet leggen...(dat terzijde)
Link naar reactie
sorry maar ik ben nog steeds hard aan het zoeken. De Pioneer DV575A schijnt een schitterende muisstille dvd-speler te zijn met divx ondersteuning maar hoe het zit met ondertitels weet ik echter niet. Maar ik heb gelezen dat via firmware ondertitels te zien zijn... 162eur http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=8549&taxonomy_id=62-84 http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=40621
Link naar reactie
[quote:85d16de917="peter123"] sorry maar ik ben nog steeds hard aan het zoeken. De Pioneer DV575A schijnt een schitterende muisstille dvd-speler te zijn met divx ondersteuning maar hoe het zit met ondertitels weet ik echter niet. Maar ik heb gelezen dat via firmware ondertitels te zien zijn... 162eur [/quote:85d16de917] Pioneer zou goed spul moeten zijn. Ik ben er echter niet overtuigd van dat er regelmatig firmware updates voor uit zullen komen, gezien het feit dat het 'op aanvraag' moet gebeuren ... De KiSS is trouwens ook stil. Misschien niet muisstil, maar geen hinderlijk gezoem zoals je bij die vage merken hebt zoals de Yamada.
Link naar reactie
[quote:ce68d7a965="Obi-wan-kenobi"][quote:ce68d7a965="peter123"] Die jpeg photoviewer vind ik ook mooi moet je eens zien zou kiss dat ook kunnen? [/quote:ce68d7a965] De KiSS laat ook JPEG en Kodak zien, maar het ziet er natuurlijk niet uit op een normale TV, daar heb je een high res scherm voor nodig.[/quote:ce68d7a965] Gezien ik een oude tv heb en geen surround set heb ik dus weinig aan pal progressive en sacd. Maar de pioneer zou goede beeldconvertors hebben mss kan ik daar des te meer van profiteren ten opzichte van een goedkopere speler als kiss, ik heb nog eens op de website van pioneer gekeken en die menu's zien er echt verzorgd uit moet ik zeggen + andere features zoals slowplayback enzo, gemakkelijke bediening bij het bekijken van jpegfoto's. Of mp3's ook op dvd's afgespeeld kunnen worden weet ik niet. Dat kan mss ook niet met kiss de pioneer 470 is denk ik hetzelfde en heeft niet die sacd feature die ik toch niet nodig heb....
Link naar reactie
[quote:75a7416ed3="peter123"]Maar de pioneer zou goede beeldconvertors hebben mss kan ik daar des te meer van profiteren ten opzichte van een goedkopere speler als kiss[/quote:75a7416ed3]Als ik me niet vergis zit er in die Poineer dezelfde MediaTek chip als bv. in een Yamada 6600. Ik heb gister nog even de test gelezen die onlangs in de nederlandse C't stond, waarin o.a. die Pioneer en Yamada getest werden. De conclusie is dat de Pioneer een verzorgde speler is, maar dat alle spelers qua beeld kwaliteit niet zozeer voor elkaar onder hoeven te doen. Bij audio ligt dat weer wat anders. Daarnaast lijken de menu's op elkaar, al is dat bij Pioneer net wat overzichtelijker in elkaar gezet. Zo'n Pioneer is dus 'af', terwijl je bij een Yamada nog wel iets tegen kunt komen wat niet helemaal mooi afgewerkt is. Verder lees ik her en der dat er op de beeld en geluidskwaliteit van de Kiss weinig aan te merken valt. Van de andere kant; die test is inmiddels weer een maand of 2 oud, dus firmware updates kunnen veel gecorrigeerd hebben. Waar het eigenlijk op neer komt is dat - op dit moment - geen enkele DivX/DVD speler echt alle (divx) films met alle ondertiteling goed af kan spelen. Het is natuurijk ook maar de vraag in hoeverre dat in de toekomst wel gaat lukken; de DivX/Xvid codecs worden steeds verder ontwikkeld en krijgen steeds meer features. Vroeg of laat komt er vast een feature die door de chipset in de speler simpelweg niet meer ondersteund wordt, zoals dat nu het geval is met de Kiss dp-1000 die niet overweg kan met QP en GMC. Wat die Kiss betreft, voorlopig heeft die - ondanks alle negatieve berichten in diverse fora - nog steeds mijn voorkeur. Al was het alleen maar omdat ie meerdere subtitle formaten ondersteund. Ik wacht alleen even af wat de nieuwe beloofde firmware versie van 7 december doet. Misschien dat Obi-One-Kenobi 'm wil testen en hier de resultaten wil neerzetten?
Link naar reactie
aangezien je zo tevreden bent over die kiss kan ik er niet omheen hem te bestellen maar toch wordt ik overdonderd met een hoop technische gegevens van de bekende merken die betere beeldkwaliteit beloven. Ik ben vandaag naar een elektrowinkel gegaan en geprobeerd (eigengemaakte) divx'jes af te spelen. eerst met een thompson het model weet ik niet meer zo precies en dan een dk beiden speelden na redelijk lange laadtijden de films af maar doorspoelen ging niet. Vervolgens heb ik er een sony uitgeprobeerd de dvp ns765 die kon dus wel doorspoelen (kostte daar 179eur) Op het internet 133eur ;). Ik kan maar niet begrijpen dat je maar voor kiss blijft kiezen obi one. Heeft de kiss wel nadelen volgens jou tenopzichte van laat ons zeggen die Sony? Kan je me daar zekerheid in geven.
Link naar reactie
[quote:dc51cc8104="Captain_Kansloos"] Wat die Kiss betreft, voorlopig heeft die - ondanks alle negatieve berichten in diverse fora - nog steeds mijn voorkeur. Al was het alleen maar omdat ie meerdere subtitle formaten ondersteund. Ik wacht alleen even af wat de nieuwe beloofde firmware versie van 7 december doet. Misschien dat Obi-One-Kenobi 'm wil testen en hier de resultaten wil neerzetten?[/quote:dc51cc8104] Je hebt toch 1 subtitle formaat van doen en dat gebruikt pioneer ook. Waarom wacht je nog op een firmware update? De sony zag er goed uit hoor en je weet met sony zit je toch nooit mis. Ik wil weten of hij ondertitels ondersteunt.
Link naar reactie
[quote:4cc0f334c9="peter123"]Je hebt toch 1 subtitle formaat van doen en dat gebruikt pioneer ook.[/quote:4cc0f334c9]Was dat maar waar. Er bestaan legio subtitle formaten. [quote:4cc0f334c9]De sony zag er goed uit hoor en je weet met sony zit je toch nooit mis. Ik wil weten of hij ondertitels ondersteunt.[/quote:4cc0f334c9]Mja, ik geloof persoonlijk niet zo in "Koop merk X, dan zit het altijd goed". Juist de grotere merken zie ik niet zo snel een firmware update met ondersteuning voor extra varianten. En daarbij, die Sony's, Phillips en Pioneers hebben vrijwel dezelfde functionaliteit als de no-name varianten, alleen betaal je extra voor o.a. het design en marginaal betere firmware. Ik ben trouwens ook wel benieuwd welke van de huidige generatie spelers DL DVD+R schijfjes ondersteund. Iemand al ervaring daarmee?
Link naar reactie
[quote:5b0bcf7d4d="Gerard Timmers"]Ik vraag me af of je bij die kiss dp-1504 een andere (grotere) hard disk kunt plaatsen. Weet iemand hier iets van?[/quote:5b0bcf7d4d]Volgens mij wel. Ik ga er tenminste vanuit dat het een gewone standaard IDE drive is. Ik zie zojuist dat het een 2,5" notebook drive is: http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=9539&PageId=4
Link naar reactie
[quote:cb184b0dd1="Captain_Kansloos"]Ik ben trouwens ook wel benieuwd welke van de huidige generatie spelers DL DVD+R schijfjes ondersteund. Iemand al ervaring daarmee?[/quote:cb184b0dd1]Ik heb maar even gemaild met Divxplayer.nl: [code:1:cb184b0dd1]...In hoeverre worden Dual Layer DVD+R of DVD-R schijven ondersteund door de drive en de firmware? Zijn hier al testen mee gedaan? Is er een bepaalde voorkeur voor merk DVD brander/merk DVD media/brandsnelheid combinatie?[/code:1:cb184b0dd1] en kreeg dit als antwoord: [code:1:cb184b0dd1]Door Kiss is aangegeven dat diverse merken Dual Layer schijven prima werken op de spelers, wel dienen deze niet met een hogere snelheid dan 2.4x speed gebrand te worden, idem voor DVD media.[/code:1:cb184b0dd1] Ze houden wel een slag om de arm, maar in principe mag je er dus vanuit gaan dat DL media gewoon ondersteund wordt.
Link naar reactie
[quote:f9af188360="peter123"] Ik kan maar niet begrijpen dat je maar voor kiss blijft kiezen obi one. Heeft de kiss wel nadelen volgens jou tenopzichte van laat ons zeggen die Sony? Kan je me daar zekerheid in geven. [/quote:f9af188360] Nee, want ik ken de Sony niet ... 8) Maar de KiSS spoelt probleemloos door hoor, bij DivX/XviD kun je kiezen tussen 8x, 16x, 32x en 64x (firmware versie 2.8.5). Doorspoelen van (S)VCD en DVD gaat net als bij alle andere DVD-spelers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...