Ga naar inhoud

Wat is je favoriete mediaspeler?


Aanbevolen berichten

[quote:b4f29d2e89="TheMajor"]windows mediaspeler 9 gebruikt ook veel resources, in tegenstelling tot Winamp[/quote:b4f29d2e89]Nou en of! WMP9 gebruikt bij mij 50-90% van de CPU terwijl ik een Athlon64 3000+ heb wat toch aardig up-to-date is. Ik vind het een schande! :evil: Nou als WMP9 geminimaliseerd is, houd het verbruik wel op, maar navigeren is een hel, zeker met oudere PC's. Oudere versies van WMP zijn al geen haar beter behalve v6 en ouder.
Link naar reactie
[quote:c67b8bbd47="<?pc>"][quote:c67b8bbd47="TheMajor"]windows mediaspeler 9 gebruikt ook veel resources, in tegenstelling tot Winamp[/quote:c67b8bbd47]Nou en of! WMP9 gebruikt bij mij 50-90% van de CPU terwijl ik een Athlon64 3000+ heb wat toch aardig up-to-date is. Ik vind het een schande! :evil: Nou als WMP9 geminimaliseerd is, houd het verbruik wel op, maar navigeren is een hel, zeker met oudere PC's. Oudere versies van WMP zijn al geen haar beter behalve v6 en ouder.[/quote:c67b8bbd47] Daarom is Media Player Classic geboren :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...